Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови формування культури родинних взаємин старшокласників у позаурочній діяльності закладів загальної середньої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Северинчук, Л. А.
dc.date.accessioned 2019-03-25T09:43:56Z
dc.date.available 2019-03-25T09:43:56Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Северинчук, Л. А. Педагогічні умови формування культури родинних взаємин старшокласників у позаурочній діяльності закладів загальної середньої освіти / Л. А. Северинчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 260-264. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23839
dc.description.abstract У статті аналізуються дослідження у педагогіці та психології з проблем підготовки молоді до створення родини, партнерства школи і родини у вихованні підростаючого покоління. Розкривається зміст понять "культура родинних взаємин", "самопізнавальна діяльність". Наголошується на ефективності застосування засобів самопізнання з метою гармонізації взаємин у родині. Охарактеризовані критерії, їх показники, рівні стану сформованості культури родинних взаємин та обґрунтовуються педагогічні умови формування культури родинних взаємин старшокласників закладів загальної середньої освіти. Наводяться результати констатувального етапу педагогічного дослідження стану сформованості культури родинних взаємин старшокласників. Описані результати анкетування батьків та вчителів із питань родинного виховання. Доведена доцільність впровадження в освітній процес школи проектних технологій із формування культури родинних взаємин учнів. ua
dc.description.abstract В статье анализируются исследования в педагогике и психологии по проблемам подготовки молодежи к созданию семьи, партнерства школы и семьи в воспитании подрастающего поколения. Раскрывается содержание понятий "культура семейных отношений", "самопознавательная деятельность". Отмечается эффективность применения средств самопознания с целью гармонизации отношений в семье. Охарактеризованы критерии, их показатели, уровни состояния формирования культуры родственных отношений, а также обосновываются педагогические условия формирования культуры семейных отношений старшеклассников заведений общего среднего образования. Приводятся результаты констатирующего этапа педагогического исследования состояния формирования культуры родственных отношений старшеклассников. Описаны результаты анкетирования родителей и учителей по вопросам семейного воспитания. Доказана целесообразность внедрения в образовательный процесс школы проектных технологий по формированию культуры семейных взаимоотношений учащихся. ua
dc.description.abstract The article analyzes research in pedagogy and psychology on the problems of youth preparation to the creation of a family, the partnership of school and family in the upbringing of the younger generation. The content of concepts "culture of family relationships", "self-cognitive activity" is expounded. The effectiveness of the use of means of self-knowledge in order to harmonize relationships in the family is emphasized. The criteria, their indicators, the levels of the formation of the culture of family relationships are characterized, and the pedagogical conditions for forming the culture of the family relationships of senior pupils of institutions of general secondary education are substantiated. The results of the preliminary stage of the pedagogical study of the formation of the culture of the family relationships of senior pupils are presented. Described the results of questionnaires of parents and teachers on questions of family upbringing. The expediency of introducing in the educational process of the school a project technology for the formation of the culture of family relationships among students is proved. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject індивідуальний ресурс сил ua
dc.subject критерій ua
dc.subject констатувальний експеримент ua
dc.subject культура родинних взаємин ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject самопізнавальна діяльність ua
dc.subject индивидуальный ресурс сил ua
dc.subject критерий ua
dc.subject констатирующий эксперимент ua
dc.subject культура семейных отношений ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject самопознавательная деятельность ua
dc.subject individual resource of forces ua
dc.subject criterion ua
dc.subject ascertaining experiment ua
dc.subject culture of family relationships ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject self-cognitive activity ua
dc.subject.classification 373.5.011.3–052(045) ua
dc.title Педагогічні умови формування культури родинних взаємин старшокласників у позаурочній діяльності закладів загальної середньої освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу