Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гевко, І. В.
dc.date.accessioned 2019-03-22T13:52:50Z
dc.date.available 2019-03-22T13:52:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Гевко, І. В. Інформатизація освіти : проблеми та перспективи розвитку / І. В. Гевко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 46-49. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23814
dc.description.abstract У статті розглядаються питання використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) під час навчального процесу. Доведено, що нові технології навчання на основі засобів ІКТ дають змогу збільшити швидкість сприймання, розуміння та глибину засвоєння величезного масиву знань. Використання засобів ІКТ зумовлено тим, що в комп’ютерних технологіях закладені невичерпні можливості для навчання на якісно новому рівні. Наголошується, що в більшості навчальних закладів відсутні фахівці з розробки і експлуатації інформаційних систем, відзначається недо- статній досвід і кваліфікація в педагогічного та адміністративного персоналу в галузі використання інформаційних технологій. Нові засоби навчання і нові технології вимагають високого ступеню підготовленості і готовності засто- совувати різні досягнення ІКТ. У статті закцентовано увагу на тому, що розвиток засобів інформаційно-комунікацій- них технологій в освіті змінює систему освіти загалом. Ці зміни стосуються як інфраструктури, так і змісту освіти. ua
dc.description.abstract The article deals with the use of information and communication technologies (ICT) during the educational process. It is proved that new technologies of learning based on ICT can increase the speed of perception, understanding and depth of assimilation of a vast array of knowledge. The use of ICT is due to the fact that the computer technology provides inadequate opportunities for training on a qualitatively new level. It is noted that in most educational institutions there are no specialists in the development and operation of information systems, lack of experience and qualifications in pedagogical and administrative staff in the field of information technology use. New means of learning and new technologies require a high level of readiness and readiness to apply different achievements of ICT. The article emphasizes that the development of information technology in education changes the system of education in general. These changes affect both the infrastructure and the content of education. New means of learning and new technologies require a high level of readiness and readiness to apply different achievements of ICT. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інформаційно-комунікативні технології ua
dc.subject модель освіти ua
dc.subject засоби навчання ua
dc.subject інформатизація ua
dc.subject інформаційні технології ua
dc.subject освіта ua
dc.subject мультимедійність ua
dc.subject information and communication technologies ua
dc.subject model of education ua
dc.subject means of training ua
dc.subject informatization ua
dc.subject information technologies ua
dc.subject education ua
dc.subject multimedia ua
dc.subject.classification 378.147 ua
dc.title Інформатизація освіти: проблеми та перспективи розвитку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу