Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Окремі аспекти проблеми забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Біляковська, О. О.
dc.date.accessioned 2019-03-21T14:46:14Z
dc.date.available 2019-03-21T14:46:14Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Біляковська, О. О. Окремі аспекти проблеми забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін / О. О. Біляковська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 14-18. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23776
dc.description.abstract У статті актуалізується проблема забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів природни- чо-математичних дисциплін. Виокремлено низку взаємопов’язаних чинників, які впливають на якість професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін: недостатню авторитетність учительської професії, падіння престижу природничо-математичної освіти, зниження знань учнів із предметів природничо-мате- матичного циклу, вступ до закладів вищої освіти на відповідні напрями підготовки абітурієнтів із невисокими балами із зовнішнього незалежного оцінювання. Наголошено на важливості та необхідності знань із природничо-математич- них наук для цілісного розвитку молодої людини в сучасному мережевому суспільстві. Якісна професійна підготовка майбутніх учителів є важливим складником модернізації української освіти, головним стрижнем, навколо якого ма- ють здійснюватися інноваційні освітні процеси в сучасному європейському просторі. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of assuring quality of future teachers of natural and mathematical sciences professional training. A range of interconnected factors influencing quality of future teachers of natural and mathematical sciences professional training is defined, such as insufficient authority of the teaching profession, natural and mathematical education losing its prestige, students’ knowledge reduction of natural and mathematical sciences, entering relevant faculties of higher educational institutions and training the entrants with low points of external independent evaluation. Importance and necessity of knowledge of natural and mathematical sciences for the holistic development of a young person in modern network society are emphasized. Qualitative professional training of future teachers is an essential constituent of modernization of Ukrainian education, the main core around which innovative educational processes in modern European space should be carried out. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject майбутні вчителі ua
dc.subject природничо-математична освіта ua
dc.subject якість професійної підготовки ua
dc.subject цілісний розвиток ua
dc.subject future teachers ua
dc.subject natural and mathematical education ua
dc.subject quality of professional training ua
dc.subject holistic development ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:5]:005.336.2/.3 ua
dc.title Окремі аспекти проблеми забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу