Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток професійної компетентності педагога-організатора в умовах післядипломної освіти (результати дослідження)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гусак, В. М.
dc.date.accessioned 2019-03-18T07:48:25Z
dc.date.available 2019-03-18T07:48:25Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Гусак, В. М. Розвиток професійної компетентності педагога-організатора в умовах післядипломної освіти (результати дослідження) / В. М. Гусак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 67-72. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23648
dc.description.abstract У зв’язку з модернізацією національної системи освіти постають нові вимоги до якості педагогічних кадрів та їх неперервного зростання упродовж перебігу кар’єри, що детермінує переформатування змісту післядипломної педагогічної освіти відповідно до вимог постійно змінного суспільства на основі концепції освіти протягом життя (Lifelong Learning) та компетентнісного підходу. У статті висвітлено зміст та результати дисертаційного дослідження з проблеми розвитку професійної компетентності педагога-організатора в умовах післядипломної освіти. Представлено теоретично обґрунтовану авторську модель розвитку професійної компетентності означеного працівника та узагальнені дані, отримані в контексті проведення констатувального та формувального етапів експерименту, який полягав у перевірці її ефективності, відповідно розробленої методики впровадження. Аналіз, узагальнення та співставлення отриманих даних доводить позитивну динаміку якісних та кількісних змін у структурних компонентах професійної компетентності респондентів експериментальних груп. ua
dc.description.abstract В связи с модернизацией национальной системы образования появились новые требования к качеству педагогических кадров и их непрерывного развития в течении карьеры, что детерминирует переформатирование содержания последипломного педагогического образования в соответствии с требованиями постоянно меняющегося общества на основе концепции образования в течение жизни (Lifelong Learning) и компетентностного подхода. В статье освещены содержание и результаты исследования проблемы развития профессиональной компетентности педагога-организатора в условиях последипломного образования. Представлено теоретически обоснованная авторская модель развития профессиональной компетентности указанного работника и обобщенные данные, полученные в контексте проведения констатирующего и формирующего этапов эксперимента, который заключались в проверке ее эффективности, согласно разработанной методике внедрения. Анализ, обобщение и сопоставление полученных данных показывает положительную динамику качественных и количественных изменений в структурных компонентах профессиональной компетентности респондентов экспериментальных групп. ua
dc.description.abstract With the modernization of the national education system, new requirements are created for in credsing the quality of teaching staff and their continuous improvement during the course of the career, which determines the reformatting of the content of postgraduate pedagogical education according to the requirements of a constantly changing society based on the concept of lifelong learning (Lifelong Learning) and competent approach. The content and results of the dissertation research on the problem of development of professional competence of the pedagoger –organizatr during the postgraduate education are highlighted in the article. The theoretically substantiated author's model of development of professional competence of the educator is presented. Data obtained in the context of conducting the confirmatory and forming stages of the experiment, is generalized. The experiment was to verify the effectiveness, of author’s model in accordance with the developed methodology of implementation. Analysis, compilation and comparison of the obtained data proves the positive dynamics of qualitative and quantitative changes in the structural components of professional competence of respondents of experimental groups. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагог-організатор ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject розвиток професійної компетентності ua
dc.subject середовище післядипломної освіти ua
dc.subject системний ua
dc.subject андрагогічний ua
dc.subject синергетичний ua
dc.subject акмеологічний ua
dc.subject особистісно-діяльнісний ua
dc.subject компетентнісний ua
dc.subject контекстний ua
dc.subject середовищний та професіографічний підходи ua
dc.subject педагог-организатор ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject развитие профессиональной компетентности ua
dc.subject среда последипломного образования ua
dc.subject системный ua
dc.subject андрагогический ua
dc.subject синергетический ua
dc.subject акмеологический ua
dc.subject личностно-деятельностный ua
dc.subject компетентностный ua
dc.subject контекстный ua
dc.subject средовый и профессиографической подходы ua
dc.subject pedagoger-organizator ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject development of professional competence ua
dc.subject postgraduate education environment ua
dc.subject systemic ua
dc.subject andragogical ua
dc.subject synergetic ua
dc.subject acmeological ua
dc.subject personality-activity ua
dc.subject competence ua
dc.subject context ua
dc.subject environment and professional approaches ua
dc.subject.classification 374.7 ua
dc.title Розвиток професійної компетентності педагога-організатора в умовах післядипломної освіти (результати дослідження) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу