Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Навчально-пізнавальна діяльність майбутніх фахівців дошкільної ланки як система організаційного забезпечення освітнього процесу в закладі вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зозуля, О. В.
dc.date.accessioned 2019-03-12T09:57:03Z
dc.date.available 2019-03-12T09:57:03Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Зозуля, О. В. Навчально-пізнавальна діяльність майбутніх фахівців дошкільної ланки як система організаційного забезпечення освітнього процесу в закладі вищої освіти / О. В. Зозуля // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 183-186. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23571
dc.description.abstract У статті порушується проблема необхідності створення системи організації освітнього процесу у закладі вищої освіти, тлумачаться поняття навчально-пізнавальної діяльності, активності майбутніх фахівців дошкільної ланки. Розкриваються шляхи активізації їх професійно-спрямованої навчально-пізнавальної діяльності під час навчальних занять та під час організації самостійної роботи. Наголошується на цілеспрямованому використанні методів, прийомів і засобів активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, які створюють сприятливі умови для розвитку навчально-пізнавального інтересу, формування мотивів і мотивації навчання. Проаналізовано педагогічні ідеї науковців, присвячені вивченню сутності процесу навчання, його активізації у педагогічній науці і практиці освіти. ua
dc.description.abstract The article raises the problem of the need to create a system of organization of educational process in a higher education establishment, the concept of educational and cognitive activity, activity of future specialists of the pre-school level is interpreted. The ways of activating their professional-oriented learning and cognitive activity during educational activities and during the organization of independent work are revealed. It is emphasized on purposeful use of methods and means of activating learning and cognitive activity of students, which creates favorable conditions for the development of learning and cognitive interest, the formation of motives and motivation of learning. The author analyzes pedagogical ideas of scientists, devoted to the study of the essence of the learning process, its activation in pedagogical science and practice of education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійно-спрямована навчально-пізнавальна діяльність ua
dc.subject майбутні фахівці дошкільної ланки ua
dc.subject навчання ua
dc.subject активність ua
dc.subject активізація ua
dc.subject організація ua
dc.subject самостійна робота ua
dc.subject методи навчання ua
dc.subject засоби навчання ua
dc.subject інноваційні педагогічні технології ua
dc.subject professional-oriented learning and cognitive activity ua
dc.subject future specialists of the pre-school level ua
dc.subject learning ua
dc.subject activity ua
dc.subject activization ua
dc.subject organization ua
dc.subject independent work ua
dc.subject teaching methods ua
dc.subject teaching tool ua
dc.subject innovative pedagogical technologies ua
dc.subject.classification 378:37.014:373.2.091 ua
dc.title Навчально-пізнавальна діяльність майбутніх фахівців дошкільної ланки як система організаційного забезпечення освітнього процесу в закладі вищої освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу