Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каричковський, В. Д.
dc.date.accessioned 2019-03-06T14:28:11Z
dc.date.available 2019-03-06T14:28:11Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Каричковський, В. Д. Теоретичні аспекти системи вищої освіти Польщі / В. Д. Каричковський // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХVІ (136). – С. 96-106. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23499
dc.description.abstract У статті здійснено теоретичний аналіз системи вищої професійної освіти у Республіці Польща на основі огляду нормативних документів та науково-педагогічної літератури. Зокрема, розкрито особливості системи вищої освіти; визначено критерії професійної підготовки майбутніх фахівців; розглянуто специфіку студентської академічної мобільності; охарактеризовано специфіку вищої освіти Польщі на зовнішніх ринках та сучасні функції ВНЗ; проаналізовано особливості системи професійної підготовки фахівців аграрної галузі та відмінності між термінами “компетенція” і “компетенційна освіта”; зроблено акцент на вимогах до професійної підготовки майбутніх фахівців. У зв’язку з інтеграцією до європейського освітнього простору сучасна система вищої освіти Польщі зазнала суттєвих змін, до сильних сторін яких можемо віднести: розвинену мережу вищих навчальних закладів; детально регламентований механізм їх акредитації; значний попит на освітні послуги у країні; високу частку студентів у віці 20-30 років. ua
dc.description.abstract The article provides theoretical analysis of the system of higher professional education in the Republic of Poland on the basis of review of normative documents and scientific and pedagogical literature. In particular, features of the system of higher education are revealed; criteria of professional training of future specialists are determined; the specifics of student academic mobility are considered; characterizes the specifics of higher education of Poland in foreign markets and modern functions of higher educational institutions are made; the peculiarities of the system of professional training of specialists in the agrarian sector and the differences between the terms “competence” and “competence education” are analyzed; the emphasis is placed on the requirements for the training of future specialists. In connection with integration to European educational space the modern system of higher education of Poland tested substantial changes to strong parties of which can take: the developed network of higher educational establishments; mechanism of their accreditation regulated in detail; considerable demand is on educational services in a country; high part of students in age 20-30 years. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject Республіка Польща ua
dc.subject вищий навчальний заклад ua
dc.subject аграрна галузь ua
dc.subject майбутній фахівець ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject Republic of Poland ua
dc.subject higher education institution ua
dc.subject agrarian sector ua
dc.subject future specialist ua
dc.subject vocational training ua
dc.subject.classification 378.4 ua
dc.title Теоретичні аспекти системи вищої освіти Польщі ua
dc.title.alternative Theoretical aspects of the system of higher education of Poland ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу