DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 136 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23495
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДзус, С. Б.-
dc.date.accessioned2019-03-06T14:20:11Z-
dc.date.available2019-03-06T14:20:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДзус, С. Б. Методичні підходи до реалізації технологій комп’ютерного моделювання у навчанні фахових дисциплін майбутніх учителів технологій / С. Б. Дзус // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХVІ (136). – С. 76-85.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23495-
dc.description.abstractУ статті висвітлено сутність методичних підходів до реалізації технологій комп’ютерного моделювання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій. Наведено теоретичне обґрунтування необхідності впровадження технологій комп’ютерного моделювання у процес навчання фахових дисциплін та розглянуто їх можливості для підвищення ефективності процесу фахової підготовки. Характерною особливістю фахової підготовки з використанням технологій комп’ютерного моделювання є перенесення центру ваги навчання фахових дисциплін на самонавчання, на самостійну переробку і засвоєння навчальних повідомлень, самостійне оволодіння знаннями, прискорене формування інформатичних компетентностей. Встановлено, що системне застосування технологій комп’ютерного моделювання дає можливість студентам більш повно розкривати свої творчі здібності, сприяє індивідуалізації та диференціації навчання, забезпечує підвищення мотивації та інтересу до навчання, формування інформаційної культури, а викладачам дає можливість істотно підвищувати ефективність навчання фахових дисциплін.ua
dc.description.abstractThe article outlines the essence of methodical approaches to the implementation of computer modeling technologies in the professional training of future technology teachers. The theoretical substantiation of the necessity of introduction of computer modeling technologies in the process of training of professional disciplines is presented and their possibilities for increasing the efficiency of the professional training process are considered. The characteristic feature of professional preparation with the use of technologies of computer design is transference of center of weight of studies of professional disciplines on self-training, on the independent processing and mastering of educational reports, independent capture by knowledge, speed-up forming of informatics competences. It is set that system application of technologies of computer design enables to the students more fully to expose the creative capabilities, assists individualization and differentiation of studies, provides the increase of motivation and interest to the studies, forming of informative culture, and enables teachers substantially to promote efficiency of studies of professional disciplines.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВидавництво НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectтехнології комп’ютерного моделюванняua
dc.subjectфахова підготовкаua
dc.subjectосвітній процесua
dc.subjectнавчання фахових дисциплінua
dc.subjectзасоби навчанняua
dc.subjecttechnologies of computer modelingua
dc.subjectprofessional trainingua
dc.subjecteducational processua
dc.subjecttraining of professional disciplinesua
dc.subjectteaching aidsua
dc.subject.classification378.011.3-051:62/69]:004.942ua
dc.titleМетодичні підходи до реалізації технологій комп’ютерного моделювання у навчанні фахових дисциплін майбутніх учителів технологійua
dc.title.alternativeMethodical approaches to the realization of computer modeling technologies in education of faculty disciplines of future teachers of technologiesua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 136

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dzus.pdf395.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.