DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 62 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23477
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарадюк, Д. О.-
dc.date.accessioned2019-03-06T11:53:06Z-
dc.date.available2019-03-06T11:53:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТарадюк, Д. О. Підготовка майбутніх вихователів до тьюторської діяльності як педагогічна проблема закладу вищої освіти / Д. О. Тарадюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 199-204.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23477-
dc.description.abstractУ статті подано теоретичне обґрунтування наукової проблеми сучасного стану професійної підготовки майбутніх вихователів до тьюторської діяльності. Визначено зміст понять "підготовка", "професійна підготовка", "готовність", "тьюторська діяльність". Основну увагу в роботі акцентовано на важливості впровадження тьюторства в освітній простір із метою удосконалення реалізації принципу індивідуалізації з дітьми з особливими освітніми потребами. Обґрунтовано ідею про те, що оволодіння майбутніми вихователями специфічними функціями вихователя-тьютора забезпечить набуття навичок якісної професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі. Автор робить висновок, що сучасні пріоритети професійної підготовки майбутніх вихователів передбачають впровадження принципу індивідуалізації у роботі з дітьми з особливими потребами, а заклади дошкільної освіти потребують формування нового покоління фахівців, здатних самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення. Оволодіння майбутніми вихователями тьюторською діяльністю забезпечить ефективне впровадження принципу індивідуалізації в умовах закладу дошкільної освіти, який реалізовує інклюзивну практику.ua
dc.description.abstractВ статье представлено теоретическое обоснование научной проблемы современного состояния профессиональной подготовки будущих воспитателей к тьюторской деятельности. Определено содержание понятий "подготовка", "профессиональная подготовка", "готовность", "тьюторская деятельность". Основное внимание в работе акцентировано на важности внедрения тьюторства в образовательное пространство с целью усовершенствования реализации принципа индивидуализации с детьми с особыми образовательными потребностями. Обосновано идею о том, что овладение будущими воспитателями специфическими функциями воспитателя-тьютора обеспечит приобретение навыков качественной профессиональной деятельности в инклюзивной образовательной среде. Автор приходит к выводу, что современные приоритеты профессиональной подготовки будущих воспитателей предусматривают внедрение принципа индивидуализации в работе с детьми с особыми потребностями, а учреждения дошкольного образования требуют формирования нового поколения специалистов, способных самостоятельно мыслить, генерировать оригинальные идеи, принимать смелые, нестандартные решения. Овладения будущими воспитателями тьюторской деятельностью обеспечит эффективное внедрение принципа индивидуализации в условиях учреждения дошкольного образования, реализующего инклюзивную практику.ua
dc.description.abstractThe article gives theoretical substantiation of the scientific problem of the current state of professional training of future educators for tutor activity. The content of the concepts of "training", "professional training", "readiness", "tutor activity" is determined. The main attention in the work is emphasized on the importance of implementing tutoring in the educational space in order to improve the implementation of the principle of individualization with children with special educational needs. The idea that mastering future educators by the specific functions of tutor-tutor will provide acquisition of skills of high-quality professional activity in the inclusive educational environment is substantiated. The author comes to the conclusion that the current priorities of the training of future teachers provide for the introduction of the principle of individualization in working with children with special needs, and pre-school institutions need to form a new generation of specialists capable of thinking independently, to generate original ideas, to make bold, non-standard decisions. Mastering future tutors by tutor activity will ensure the effective implementation of the principle of individualization in a pre-school institution, which implements inclusive practice.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectпідготовкаua
dc.subjectпрофесійна підготовкаua
dc.subjectготовністьua
dc.subjectтьюторська діяльністьua
dc.subjectтьюторствоua
dc.subjectіндивідуалізаціяua
dc.subjectосвітнє середовищеua
dc.subjectмайбутній виховательua
dc.subjectпедагог-тьюторua
dc.subjectподготовкаua
dc.subjectпрофессиональная подготовкаua
dc.subjectготовностьua
dc.subjectтьюторская деятельностьua
dc.subjectиндивидуализацияua
dc.subjectобразовательная средаua
dc.subjectбудущий воспитательua
dc.subjectпедагог-тьюторua
dc.subjecttrainingua
dc.subjectvocational trainingua
dc.subjectreadinessua
dc.subjecttutoringua
dc.subjectindividualizationua
dc.subjecteducational environmentua
dc.subjectfuture educatorua
dc.subjectteacher-tutorua
dc.subject.classification378:373.2(045)ua
dc.titleПідготовка майбутніх вихователів до тьюторської діяльності як педагогічна проблема закладу вищої освітиua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 62

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Taradiuk.pdf358.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.