Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійний розвиток керівника гуртка позашкільного закладу: підходи до визначення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каганцова, Т. М.
dc.date.accessioned 2019-02-27T09:19:45Z
dc.date.available 2019-02-27T09:19:45Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Каганцова, Т. М. Професійний розвиток керівника гуртка позашкільного закладу: підходи до визначення / Т. М. Каганцова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 80-84. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23369
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню теоретичних і методологічних основ професійного розвитку педагогічних працівників позашкільних закладів освіти. Проаналізовано науково-педагогічну літературу, що висвітлює окремі аспекти проблеми. Дехто з науковців стверджує, що педагогічна майстерність педагога залежить від вікових, індивідуальних та інших особливостей суб’єкта педагогічної діяльності. У педагогіці цей процес пов’язують не з формальністю або обов’язком, а з особливим способом мислення, корисною звичкою, бажанням педагога самовдосконалюватися тощо. Зарубіжні дослідники працювали над визначенням провідних рис розвитку педагога неформальної освіти, до якої належить і керівник гуртка позашкільного навчального закладу. Підкреслено, що термін "професійний розвиток" педагога належить до міждисциплінарних понять і в різних галузях знань розглядається крізь призму особливих акцентів. Виокремлено характерні ознаки професійної компетентності педагога позашкільного закладу та розроблено підходи до визначення професійної характеристики керівника гуртка. ua
dc.description.abstract Статья посвящена исследованию теоретических и методологических основ профессионального развития педагогических работников внешкольных учебных заведений. Проанализирована научно-педагогическая литература, в которой освещены отдельные аспекты проблемы. Некоторые ученые утверждают, что педагогическое мастерство педагога зависит от возрастных, индивидуальных и других особенностей субъекта педагогической деятельности. В педагогике этот процесс связывают не с формальностью или обязанностью, а с особым образом мышления, полезной привычкой, стремлением педагога к самосовершенствованию и тому подобное. Зарубежные исследователи работали над определением главных черт развития педагога неформального образования, к которому относится и руководитель кружка внешкольного учебного заведения. Подчеркнуто, что термин "профессиональное развитие" педагога относится к междисциплинарным понятиям и в различных областях знаний рассматривается сквозь призму особых акцентов. Выделены характерные признаки профессиональной компетентности педагога внешкольного учреждения и разработаны подходы к определению профессиональной характеристики руководителя кружка. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the study of theoretical and methodological foundations of professional development of pedagogical workers of out-of-school educational institutions. The scientific-pedagogical literature, which covers some aspects of the problem, is analyzed. Some scholars argue that pedagogical pedagogy depends on the age, individual and other characteristics of the subject of pedagogical activity. In pedagogy this process is associated not with formality or obligation, but with a special way of thinking, a useful habit, a teacher’s desire for self-improvement, etc. Foreign researchers have been working on defining the main features of the development of a teacher of non-formal education, which includes the head of the circle of an out-of-school educational institution. It is emphasized that the term "professional development" of the teacher belongs to the inter‑ disciplinary concepts and in various fields of knowledge is considered through the prism of special accents. The characteristic features of the teacher’s professional competence of the out-of-school institution are singled out and approaches to the definition of the professional characteristics of the head of the circle are developed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійний розвиток учителя ua
dc.subject професійне зростання ua
dc.subject неформальна освіта ua
dc.subject позашкільний заклад освіти ua
dc.subject керівник гуртка ua
dc.subject профессиональное развитие учителя ua
dc.subject профессиональный рост ua
dc.subject неформальное образование ua
dc.subject внешкольное учебное заведение ua
dc.subject руководитель кружка ua
dc.subject professional development of the teacher ua
dc.subject professional growth ua
dc.subject informal education ua
dc.subject out-of-school educational institution ua
dc.subject head of the circle ua
dc.subject.classification 37.091.12–051:379.81 ua
dc.title Професійний розвиток керівника гуртка позашкільного закладу: підходи до визначення ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу