DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 62 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23360
Title: Навчання усного іншомовного мовлення здобувачів вищої освіти в нелінгвістичній магістратурі
Authors: Зеленська, О. П.
Keywords: здобувач вищої освіти
немовна магістратура
іноземна мова
комунікативна компетенція
вміння
навичка
усне мовлення
усно-мовленнєва діяльність
говоріння
соискатель высшего образования
неязыковая магистратура
иностранный язык
коммуникативная компетенция
умение
навык
устная речь
устно-речевая деятельность
говорение
student
non-linguistic Master’s course
foreign language
communicative competence
skill
habit
oral speech
oral speech activity
speaking
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Зеленська, О. П. Навчання усного іншомовного мовлення здобувачів вищої освіти в нелінгвістичній магістратурі / О. П. Зеленська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 72-76.
Abstract: У статті розглядаються питання навчання усного іншомовного мовлення здобувачами вищої освіти в нелінгвістичній магістратурі, які є суб’єктами педагогічної, науково-дослідної, проектної, організаційно-управлінської та інших видів діяльності, в умовах сучасної комунікативної парадигми. Основна увага в праці приділена такому виду мовленнєвої діяльності, як говоріння, навчання навичок та вмінь якого є проміжною ланкою між думкою та самим усним повідомленням, яке необхідно правильно оформити (фонетично, лінгвістично, соціально тощо), і важливою основою для розвитку професійної іншомовної комунікативної компетенції. Визначено низку певних труднощів, з якими стикаються здобувачі під час навчання говоріння. Розглянуто позитивні аспекти усного мовленні як виду комунікації в навчальному процесі навчання іноземної мови в магістратурі. Проаналізовано прийоми для інтенсифікації навчання усного мовлення, зокрема говоріння іноземною мовою.
В статье рассматриваются вопросы обучения устной иноязычной речи соискателей высшего образования в нелингвистической магистратуре, которые являются субъектами педагогической, научно-исследовательской, проектной, организационно-управленческой и других видов деятельности, в условиях современной коммуникативной парадигмы. Основное внимание в работе уделяется такому виду речевой деятельности, как говорение, обучение навыкам и умениям которого является промежуточным звеном между мыслью и самим устным сообщением, которое необходимо правильно фонетически, лингвистически, социально и т. д. оформить, и важной основой для развития профессиональной иноязычной коммуникативной компетенции. Определен ряд некоторых трудностей, которые возникают у соискателей при обучении говорению. Рассмотрены позитивные аспекты устной речи как вида коммуникации в учебном процессе обучения иностранному языку в магистратуре. Проанализированы приемы для интенсификации обучения устной речи, в частности говорения на иностранном языке.
The article deals with the issues of teaching oral foreign language speech to the students taking the non-linguistic Master’s course, who are the subjects of the pedagogic, scientific and research project, organizational, administrative, and other types of activities, under conditions of the modern communicative paradigm. The main attention in the article is paid to such a type of the speech activity as speaking, the skills and habits of which are the intermediate link between the thought and the oral message itself, which must be phonetically, linguistically, socially, etc. formed, and is an important basis for developing the professional foreign language communicative competence. A number of difficulties that appear during the process of learning to speak are defined. The positive aspects of oral speech as a type of communication in the process of learning a foreign language during the Master’s course are considered. The ways of the intensification of teaching oral speech, in particular speaking a foreign language are analyzed.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23360
Appears in Collections:Випуск 62

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zelenska.pdf350.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.