DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Навчальні видання Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23345
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасун, Валентина Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-02-25T12:57:25Z-
dc.date.available2019-02-25T12:57:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТарасун, В. В. Основи теорії і практики логодидактики: підручник для вищих навчальних закладів / В. В. Тарасун ; МОН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : «Каравела», 2017. – 316 с.ua
dc.identifier.isbn978-996-222-3991-2-
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23345-
dc.description.abstractУ підручнику на рівні сучасної корекційної педагогіки і спеціальної психології висвітлено загальні питання логодидактики. Розкрито зміст сучасних моделей навчання, їхні принципи, форми і методи. Представлено традиційний і новітній методи оцінювання навчальних досягнень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, визначено провідні та основні причини труднощів у їхньому навчанні. Викладено зміст і методи інтенсифікації процесу навчання: розвиток сукцесивно-симультанних синтезів, формування навчальних здібностей, застосування нетрадиційних методів навчання писемного мовлення, урахування провідного когнітивного стилю дитини.ua
dc.description.abstractIn the textbook on the level of modern correctional pedagogy and special psychology, the general issues of logodidactics are covered. The contents of modern educational models, their principles, forms and methods are revealed. The main and main causes of difficulties in their education are determined. The content and methods of intensification of the learning process are described: the development of succession-symmetries synthesis, formation of educational abilities, the use of non-traditional methods of teaching written speech, taking into account the leading cognitive style of the child.ua
dc.language.isoukua
dc.publisher«Каравела»ua
dc.subjectлогодедактикаua
dc.subjectпорушення мовленняua
dc.subjectнейропсихологічні методи корекціїua
dc.subjectlogodidacticsua
dc.subjectintensification of the learning processua
dc.subjectsuccession-simulated synthesesua
dc.subjecteducational abilitiesua
dc.subjectnon-traditional methods of writing writingua
dc.subject.classification378.3ua
dc.titleОснови теорії і практики логодидактики : підручникua
dc.typeBookua
Appears in Collections:Навчальні видання Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarasun.pdf3.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.