DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 22 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23288
Title: Теоретичні основи педагогічного прогнозування в системі підготовки майбутнього сурдопедагога
Authors: Бондар, Є. О.
Keywords: прогнозування
випереджаюче відображення
діагностування
діагностико-прогностичний підхід
прогнозирование
опережающее отражение
диагностирование
диагностико-прогностический подход
forecasting
faster display
diagnostics
diagnostic and prognostic approach
Issue Date: 2012
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Бондар, Є. О. Теоретичні основи педагогічного прогнозування в системі підготовки майбутнього сурдопедагога / Є. О. Бондар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 22. – С. 16-18.
Abstract: У статті зроблена спроба розкрити теоретичні основи педагогічного прогнозування в практичній роботі майбутнього вчителя-сурдопедагога.
В статье предпринята попытка раскрыть теоретические основы педагогического прогнозирования в практической работе будущего учителя-сурдопедагога.
The paper attempts to reveal the theoretical basis of teaching in the practical prediction of future teachers surdopedagogs.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23288
Appears in Collections:Випуск 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondar.pdf377.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.