DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 22 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23287
Title: Теоретико-практичні аспекти співпраці педагога-дефектолога з батьками дітей з вадами слуху
Authors: Бодруг, Є. С.
Keywords: сім’я
дошкільне виховання
спілкування
батьки
семья
дошкольное воспитание
общение
родители
family
preschool education
commonunication
parents
Issue Date: 2012
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Бодруг, Є. С. Теоретико-практичні аспекти співпраці педагога-дефектолога з батьками дітей з вадами слуху / Є. С. Бодруг // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 22. – С. 10-16.
Abstract: У статті розглядаються питання, які розкривають теоретико-практичні аспекти спілкування сурдопедагога з батьками дітей з вадами слуху дошкільного віку та шляхи згуртування батьківського колективу.
В статье рассматриваются вопросы, которые раскрывают теоретико-практические аспекты общения сурдопедагога с родителями детей с недостатками слуха дошкольного возраста и пути объединения родительского коллектива.
The article considers the questions that reveal the theoretical and practical aspects communication surdo pedagogue with the parents of children with impaired hearing of pre-school age and the path of unification of the parent group.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23287
Appears in Collections:Випуск 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bodruh.pdf468.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.