DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 21 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23272
Title: Оценка уровня развития психофизиологических функций детей среднего школьного возраста с нарушением зрения
Authors: Хомякова, О. В.
Штеренберг, Е. С.
Keywords: дети среднего школьного возраста
нарушение зрения
оперативная память
двигательная память
внимание
діти середнього шкільного віку
порушення зору
оперативна пам’ять
рухова пам’ять
увага
middle-school aged children
visual impairment
main memory
locomotory memory
attention
Issue Date: 2012
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Хомякова, О. В. Оценка уровня развития психофизиологических функций детей среднего школьного возраста с нарушением зрения / О. В. Хомякова, Е. С. Штеренберг // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 445-447.
Abstract: В статье представлены результаты исследования некоторых показателей психофизиологического развития учащихся с нарушением зрения. Намечены методические подходы в расширении двигательного режима в учебном процессе.
У статті представлені результати дослідження деяких показників психофізіологічного розвитку учнів з порушенням зору. Намічені методичні підходи у розширенні рухового режиму у навчальному процесі.
In this article are presented the research results of psycho physiological development characteristics of school student with visual impairment. Methodological approaches of increasing motion state in the process of education are laid down.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23272
Appears in Collections:Випуск 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khomiakova_Shterenberh.pdf274.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.