DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 21 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23266
Title: Психологічна характеристика процесу цілепокладання у молодших школярів із затримкою психічного розвитку
Authors: Ужченко, І. Ю.
Кукса, Е. В.
Keywords: цілепокладання
цілі
мотиваційна сфера
психічні процеси
діти із затримкою психічного розвитку
целеполагание
цели
мотивационная сфера
психические процессы
дети с задержкой психического развития
teleologism
aims
motivational sphere
psychical processes
children with special needs
Issue Date: 2012
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ужченко, І. Ю. Психологічна характеристика процесу цілепокладання у молодших школярів із затримкою психічного розвитку / І. Ю. Ужченко, Е. В. Кукса // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 441-445.
Abstract: Наукова стаття розкриває питання психологічної характеристики процесу цілепокладання в загальній психології і передумов його виникнення в молодших школярів із затримкою психічного розвитку.
Научная статья раскрывает вопросы психологической характеристики процесса целеполагания в общей психологии и предпосылок его формирования у младших школьников с задержкой психического развития.
The scientific article exposes the questions of psychological description of process of teleologism in general psychology and pre-conditions of his forming for junior schoolchildren with special needs.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23266
Appears in Collections:Випуск 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uzhchenko_Kuksa.pdf304.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.