DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 21 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23249
Title: Психологічні особливості зорового сприймання у дітей з ЗНМ
Authors: Корнєв, С. І.
Keywords: сприймання
зорове сприймання
порушення мовлення
загальне недорозвинення мовлення
дошкільний вік
восприятие
зрительное восприятие
нарушения речи
общее недоразвитие речи
дошкольный возраст
perception
visual perception
violations of speech
general speech dissability
preschool age
Issue Date: 2012
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Корнєв, С. І. Психологічні особливості зорового сприймання у дітей з ЗНМ / С. І. Корнєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 384-388.
Abstract: У статті вивчаються проблеми сприймання у дітей з вадами мовлення. Представлено результати теоретичного аналізу й експериментального дослідження особливостей сприймання у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення.
В статье изучаются проблемы восприятия у детей с нарушениями речи. Представлены результаты теоретического анализа и экспериментального исследования особенностей восприятия у детей старшего дошкольного возраста с общим недоразвитием речи.
The problems of preschool children perception’s forming are researched in the article. The results of theoretic analysis and experimental investigation of special features of perception’s development of elder preschool children with general speech dissability are represented.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23249
Appears in Collections:Випуск 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korniev.pdf314.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.