DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 21 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23246
Title: Психолингвистические механизмы формирования грамматического строя речи у детей дошкольного возраста
Authors: Ковригина, Л. В.
Keywords: дитяче мовлення
генералізація
мовне чуття
відчуття мови
мовленнєвий розвиток
мовленнєва здатність
детская речь
генерализация
языковое чутье
чувство языка
языковое развитие
языковая способность
children's speech
generalization
linguistic flair
a sense of language
language development
language ability
Issue Date: 2012
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ковригина, Л. В. Психолингвистические механизмы формирования грамматического строя речи у детей дошкольного возраста / Л. В. Ковригина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 374-377.
Abstract: У статті розглядається психолінгвістичний підхід до розуміння механізмів формування граматичної сторонни мовлення у дітей дошкільного віку. Розглядаючи підходи різних дослідників, автор показує, що дитина поступово переходить від неусвідомленого орієнтування на матеріальний вигляд морфологічних компонентів слова до елементарних логічних операцій, що дозволяє їй засвоїти практичне значення мовленнєвих знаків та їх формальну зовнішню сторону, закономірності їх організації і поєднання в мові.
В статье рассматривается психолингвистический подход к пониманию механизмов формирования грамматического строя речи у детей дошкольного возраста. Рассматривая подходы разных исследователей, автор показывает, что ребенок постепенно переходит от неосознанной ориентировки на материальный облик морфологических компонентов слова к элементарным логическим операциям, позволяющим ему усвоить практически значение языковых знаков и их формальную внешнюю сторону, закономерности их организации и сочетания в языке.
This article discusses psycholinguistic approach to understanding the mechanisms of formation of the grammatical structure of speech in preschool children. Considering the approaches of different researchers, the author shows that the child is gradually moving from unconscious orientation of the material componentsof the morphological appearance of the word to elementary logical operations, allowing him to absorb almost the value of linguistic signs and their formal external side, the laws of their organization and combinations in the language.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23246
Appears in Collections:Випуск 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovryhyna.pdf318.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.