Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особистість учителя у вихованні оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карелова, Г. А.
dc.date.accessioned 2019-02-15T11:03:57Z
dc.date.available 2019-02-15T11:03:57Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Карелова, Г. А. Особистість учителя у вихованні оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків / Г. А. Карелова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 216-221. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23210
dc.description.abstract У статті розглядається особистість учителя у вихованні оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків. Розкривається, що вихователі повинні приділяти належну увагу проблемі становлення підліткового „Я“, формуванню його самосвідомості, здатності регулювати свою поведінку і діяльність, становленню у підлітка самоактивності, умінню здійснювати особистий вибір, приймати рішення; діяльність сучасної школи має бути пронизана духом гуманізму, поваги до дитини, віри в її можливості, що потребує від особистості вчителя високих моральних якостей, професійних знань, педагогічної компетентності у вихованні у дітей оптимістичного ставлення до життя. ua
dc.description.abstract The article deals with the personality of the teacher in training an optimistic attitude towards life in older adolescents. It reveals that teachers should pay due attention to the problem of development of adolescent's "I", formation of his/her identity, the ability to regulate his/her behaviour and activities, development of adolescent's selfactivity, the ability to make personal choices, decisions; activities of modern school should be imbued with the spirit of humanism, respect for child, belief in his/her capabilities, which require from the personality of the teacher high moral characteristics, professional competence, pedagogical competence in training children's optimistic attitude towards life ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject оптимістичне ставлення до життя ua
dc.subject особистість учителя ua
dc.subject старший підліток ua
dc.subject духовний розвиток ua
dc.subject педагогічна компетентність ua
dc.subject методи і прийоми виховання оптимістичного ставлення до життя ua
dc.subject optimistic attitude towards life ua
dc.subject personality of the teacher ua
dc.subject adolescent ua
dc.subject spiritual development ua
dc.subject pedagogical competence ua
dc.subject methods and techniques of training an optimistic attitude towards life ua
dc.subject.classification 37.015.31 : 17.022.1 – 053.6 ua
dc.title Особистість учителя у вихованні оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу