DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 21 (31) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23192
Title: Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі викладання математичних дисциплін як умова підготовки майбутнього інженера-педагога до особистісно орієнтованого навчання
Authors: Романчук, Н. О.
Keywords: підготовка
майбутній інженер-педагог
особистісно орієнтоване навчання
суб‘єкт-суб‘єктна взаємодія
математичні дисципліни
preparation
future engineer-teacher
personal oriented education
subject-subject interaction
mathematical disciplines
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Романчук, Н. О. Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі викладання математичних дисциплін як умова підготовки майбутнього інженера-педагога до особистісно орієнтованого навчання / Н. О. Романчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 181-185.
Abstract: У статті досліджуються проблеми реалізації суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі викладання математичних дисциплін, доводиться її ефективність у процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів до особистісно орієнтованого навчання.
This article investigates the problem of the subject-subject interaction in the teaching of mathematical disciplines prove its effectiveness in preparing future engineers-teachers to personal oriented education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23192
Appears in Collections:Випуск 21 (31)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romanchuk N.O..pdf304.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.