DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 21 (31) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23185
Title: Професіоналізація вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти України
Authors: Примакова, В. В.
Keywords: спеціалізація
професійна компетентність
післядипломна педагогічна освіта
неперервна освіта
методологічні підходи
specialization
professional competence
postgraduate pedagogical education
continuing education
methodological
approaches
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Примакова, В. В. Професіоналізація вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти України / В. В. Примакова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 177-180.
Abstract: Стаття присвячена розгляду проблеми професіоналізації вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти України; в ній уточнено сутність поняття «професіоналізація», проаналізовано структуру та визначено основні методологічні підходи до забезпечення професіоналізації вчителів у післядипломній ланці неперервної освіти
The article is devoted to consideration of problem of professionalism of teachers of primary forms in system of postgraduate education of Ukraine; it is specified essence of notion “professionalism”, it is analysed structure and it is determined main methodological approach to guaranteeing of professionalism of teachers on postgraduate stage of continuing education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23185
Appears in Collections:Випуск 21 (31)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prymakova V.V..pdf297.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.