Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Професіографічний підхід до організації професійної підготовки педагогів дошкільного профілю

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Балаєва, К. С.
dc.date.accessioned 2019-02-13T10:49:17Z
dc.date.available 2019-02-13T10:49:17Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Балаєва, К. С. Професіографічний підхід до організації професійної підготовки педагогів дошкільного профілю / К. С. Балаєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 6-9. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23104
dc.description.abstract У статті зроблено спробу довести важливість професіографічного підхіду у процесій пробудови професійної підготовки педагогів дошкільного профілю, висвітлено поняття: “професіографія”, “професіограма”, “психограма”, розглянуто складові професіограм. ua
dc.description.abstract This article attempts to demonstrate the importance professiographic probudovyapproach in the process of training teachers of preschool profile highlights the concept: “professiography”, “professiogramma”, “psychogramma” the components professiogram. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject професіографічний підхід ua
dc.subject професіографія ua
dc.subject професіограма ua
dc.subject психограма ua
dc.subject Competence approach ua
dc.subject professiographic approach ua
dc.subject professiography ua
dc.subject professiogramma ua
dc.subject psychogramma ua
dc.subject.classification 378.14 ua
dc.title Професіографічний підхід до організації професійної підготовки педагогів дошкільного профілю ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics