У статті аналізуються потреби в уміннях, як ключова умова проектування модульних програм дисциплін елективних курсів, за напрямом підготовки "Спеціальна (дефектологічна) освіта". Виявлено потреби в уміннях педагогів, які забезпечують допомогу дітям із затримкою психічного розвитку та зміст освітньої програми спеціалізації з урахуванням запитів регіонального ринку праці.
В статье анализируются потребности в умениях, как ключевое условие проектирования модульных программ дисциплин элективных курсов, по направлению подготовки "Специальное (дефектологическое) образование". Выявлены потребности в умениях педагогов, обеспечивающих помощь детям с задержкой психического развития. Обозначено содержание образовательной программы специализации с учетом запросов регионального рынка труда.
The article is analyzing demands in skills, as a key condition in designing modular programs of elective course’s disciplines, in direction of "Special (defectology) education". Needs in skills of teachers, who provide a help to children with impaired of mental function, were identified. Content of educational program of specialization taking into account the requests of regional labor market is designated.