Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологическая модель формирования профессиональной рефлексии у студентов технических специальностей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Косцова, М. В.
dc.date.accessioned 2019-01-22T09:31:53Z
dc.date.available 2019-01-22T09:31:53Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Косцова, М. В. Психологическая модель формирования профессиональной рефлексии у студентов технических специальностей / М. В. Косцова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 41 (65). – С. 177-183. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22821
dc.description.abstract У даній статті представлена психологічна модель формування професійної рефлексії студентів технічних спеціальностей. Викладено основні підходи до формування основних компонентів професійної рефлексії студентів - майбутніх інженерів. Формування професійної рефлексії у студентів технічних спеціальностей має проходити через актуалізацію всіх компонентів: здатності до рефлексії (рефлексивність), професійної спрямованості особистості, професійної ідентичності та компетентності, здатності до прогнозування. У моделі формування професійної рефлексії студентів технічних спеціальностей ми виділяємо чотири змістовних блоки її формування: мотиваційний, компетентний, прогностичний та рефлексивний. ua
dc.description.abstract This paper presents a psychological model of professional reflection of engineering students. The basic approaches to the formation of the main components of the professional reflection of students - future engineers. Formation of professional reflection in engineering students must pass through the actualization of all components: the capacity for reflection (reflexivity), professional orientation identity, professional identity and competence, the ability to predict. In the model of the formation of professional reflection engineering students, we identified four substantial block of its formation: motivational, competent, forward-looking and reflective. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.title Психологическая модель формирования профессиональной рефлексии у студентов технических специальностей ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу