Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель формування творчої уяви дітей старшого дошкільного віку: змістові та організаційні аспекти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грузинська, Ірина
dc.date.accessioned 2019-01-21T07:46:46Z
dc.date.available 2019-01-21T07:46:46Z
dc.date.issued 2018-08
dc.identifier.citation Грузинська, І. М. Модель формування творчої уяви дітей старшого дошкільного віку : змістові та організаційні аспекти / І. М. Грузинська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. – Херсон, 2018. – №3. – С. 30-35. ua
dc.identifier.issn 2312-3206
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22768
dc.description.abstract У статті проаналізовано актуальність змістовних та організаційних аспектів психологічного забезпечення розвитку творчої уяви старших дошкільників. Проаналізовані різні альтернативні програми розвитку дітей. Обґрунтовано необхідність здійснення розвиваючої роботи у дошкільних навчальних закладах відповідно до варіативної та інваріативної частини програм. Представлено модель психологічних умов розвитку творчої уяви старших дошкільників. Визначені концептуальні положення, які покладені в основу зазначеної моделі. Запропоноване авторське методичне забезпечення програми розвитку творчої уяви дошкільників. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Херсонський державний університет ua
dc.subject психологія ua
dc.subject модель ua
dc.subject організаційно-змістовий аспект ua
dc.subject творча уява ua
dc.subject методи розвитку творчої уяви ua
dc.subject психологічні умови ua
dc.subject.classification 159.954.4:373.2 ua
dc.title Модель формування творчої уяви дітей старшого дошкільного віку: змістові та організаційні аспекти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу