ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Грузинська, Ірина | |
dc.date.accessioned | 2019-01-21T07:46:46Z | |
dc.date.available | 2019-01-21T07:46:46Z | |
dc.date.issued | 2018-08 | |
dc.identifier.citation | Грузинська, І. М. Модель формування творчої уяви дітей старшого дошкільного віку : змістові та організаційні аспекти / І. М. Грузинська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. – Херсон, 2018. – №3. – С. 30-35. | ua |
dc.identifier.issn | 2312-3206 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22768 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано актуальність змістовних та організаційних аспектів психологічного забезпечення розвитку творчої уяви старших дошкільників. Проаналізовані різні альтернативні програми розвитку дітей. Обґрунтовано необхідність здійснення розвиваючої роботи у дошкільних навчальних закладах відповідно до варіативної та інваріативної частини програм. Представлено модель психологічних умов розвитку творчої уяви старших дошкільників. Визначені концептуальні положення, які покладені в основу зазначеної моделі. Запропоноване авторське методичне забезпечення програми розвитку творчої уяви дошкільників. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Херсонський державний університет | ua |
dc.subject | психологія | ua |
dc.subject | модель | ua |
dc.subject | організаційно-змістовий аспект | ua |
dc.subject | творча уява | ua |
dc.subject | методи розвитку творчої уяви | ua |
dc.subject | психологічні умови | ua |
dc.subject.classification | 159.954.4:373.2 | ua |
dc.title | Модель формування творчої уяви дітей старшого дошкільного віку: змістові та організаційні аспекти | ua |
dc.type | Article | ua |