DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 22. Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін » Випуск 18 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22515
Title: Політична реклама як засіб впливу на електоральну поведінку
Authors: Лікарчук Н. В.
Keywords: політична реклама
політичний вибір
фактори формування політичного вибору
електоральна поведінка
ідеологічні установки
соціалізуючі фактори
political advertising
political choice
elektoral'na conduct
ideological settings
socializing factors
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Лікарчук, Н. В. Політична реклама як засіб впливу на електоральну поведінку / Н. В. Лікарчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 18. – С. 54-59.
Abstract: Аналізуються механізми впливу політичної реклами на систему факторів, які впливають на політичний вибір. До таких факторів відносяться: ідеологічні установки, політична культура, соціалізуючі фактори, інтерес до політики, соціальний статус виборця.
The mechanisms of influence of the political advertising are analysed on the system of factors which influence on a political choice. To such factors belong: ideological settings, political culture, socializing factors, interest, to the policy, social status of elector.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22515
Appears in Collections:Випуск 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nchnpu_022_2015_18_12.pdf313.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.