Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сутність, специфіка та ознаки творчої художньо-трудової діяльності майбутнього вчителя трудового навчання і технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оршанський, Л. В.
dc.contributor.author Ясеницький, В. Є.
dc.date.accessioned 2019-01-08T14:09:57Z
dc.date.available 2019-01-08T14:09:57Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Оршанський, Л. В. Сутність, специфіка та ознаки творчої художньо-трудової діяльності майбутнього вчителя трудового навчання і технологій / Л. В. Оршанський, В. Є. Ясеницький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 132-137. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22487
dc.description.abstract У статті розкрито філософський, психологічний і педагогічний контексти понять “творчість”, “творчий процес”, “творча діяльність” як складних комплексних явищ, детермінованих соціально-психологічними передумовами; розглянуто об’єктивний та суб’єктивний аспекти процесу творчості; виявлено сутність, специфіку, структуру й ознаки творчої художньо-трудової діяльності. Засвоюючи у процесі творчості способи художньо-трудової діяльності, студенти набувають здатності самостійно отримувати не лише знання та вміння, а й досвід організації творчого процесу. Потреба у творчій художньо-трудовій діяльності студентів зумовлюється суспільною необхідністю в конкретному естетично довершеному декоративно-ужитковому виробі, стимулює виникнення у них творчих ідей, оригінальних задумів, служить спонукальною силою у творенні нового якісного продукту. ua
dc.description.abstract Creative artistically-labour activity is examined authors not only as a аксиологичесикй aspect of process and result of aesthetic education, components of professional preparation of future teachers of the labour educating and technologies but also important constituent of model of modern higher pedagogical education. The philosophical is exposed in the article, psychological and pedagogical contexts of concepts “work”, “creative process”, “creative activity” as the difficult complex phenomena, determined by psychological preconditions; the objective is considered and subjective aspects of process of work; essence, specific, structure and signs of creative artistically-labour activity, is educed. Mastering in the process of work methods artistically-labour students acquire ability independently to get not only knowledge and ability but also experience of organization of creative process. Requirement in creative artistically-labour activity of students of determined by a public necessity for the concrete esthetically perfect decoratively-applied good, stimulates an origin for them creative ideas, original intentions, serves as incentive force in creation of new quality product ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject особистість ua
dc.subject творчість ua
dc.subject процес ua
dc.subject діяльність ua
dc.subject вчитель трудового навчання і технологій ua
dc.subject personality ua
dc.subject work ua
dc.subject process ua
dc.subject activity ua
dc.subject teacher of the labour educating and technologies ua
dc.subject.classification 378.1 : 373.62 ua
dc.title Сутність, специфіка та ознаки творчої художньо-трудової діяльності майбутнього вчителя трудового навчання і технологій ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу