ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нищак, І. Д. | |
dc.date.accessioned | 2019-01-08T12:29:08Z | |
dc.date.available | 2019-01-08T12:29:08Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Нищак, І. Д. Критерії та показники якості інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій / І. Д. Нищак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 117-122. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22484 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено основні критерії та відповідні їм показники якості результатів навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій. Основними (узагальненими) критеріями і показниками якості інженерно-графічної підготовки студентів доцільно обрати: якість інженерно-графічних знань (повнота, глибина, конкретність, міцність, гнучкість, усвідомленість, оперативність, узагальненість, системність, систематичність); ступінь прояву мисленнєвих операцій у процесі розв’язання інженерно-графічних завдань (вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, узагальнювати тощо); сформованість інженерно-графічних умінь (склад і якість виконуваних дій, їх усвідомленість, повнота, розгорнутість та ін.); графічна грамотність (оптимальність кількості зображень та їх доцільність для повного розкриття форми предмета, необхідність і достатність розмірів, техніка виконання креслень); рівень самостійності у процесі інженерно-графічної діяльності (спонукальний, ситуативний, творчий). | ua |
dc.description.abstract | The article presents the main criteria and the corresponding indicators of quality of learning outcomes engineering-graphic disciplines of future teachers of technology. The main (generalized) criteria and related indicators of quality engineering-graphic preparation of students: quality engineering-graphic knowledge (completeness, depth, specificity, strength, flexibility, awareness, efficiency, generalized, systemic, systematic); degree of thinking operations in the process of solving the engineering-graphic tasks (ability to analyze, synthesize, compare, abstract, summarize, etc.); formation of engineering-graphic skills (composition and quality of the action, awareness of the action, completeness of the action, unfolded of the action et al.); graphic literacy (the optimal number of images and their appropriateness for a full disclosure form object, necessity and sufficiency size, technique drawings); level of independence in the process of engineering-graphics work (incentive, situational, creative). | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | вчитель технологій | ua |
dc.subject | інженерно-графічна підготовка | ua |
dc.subject | критерій | ua |
dc.subject | показник | ua |
dc.subject | teacher of technology | ua |
dc.subject | engineering-graphic preparation | ua |
dc.subject | the criterion | ua |
dc.subject | the indicators | ua |
dc.subject.classification | 378.147:004:378.214 | ua |
dc.title | Критерії та показники якості інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій | ua |
dc.type | Article | ua |