Electronic National Pedagogical
Dragomanov University Repository

Проблема аналізу художнього твору у новій структурі іспиту з української мови як мови національної меншини в Польщі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Олеховська, П.
dc.date.accessioned 2018-12-28T11:24:15Z
dc.date.available 2018-12-28T11:24:15Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Олеховська, П. Проблема аналізу художнього твору у новій структурі іспиту з української мови як мови національної меншини в Польщі / П. Олеховська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 10. – C. 218-223. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22421
dc.description.abstract Метою цієї статті є розгляд питань, пов’язаних зі зміною порядку проведення підсумкової атестації в Польщі з української мови як мови національної меншини, а також роллю вчителя рідної мови в аспекті значення навичок аналізу й інтерпретації літературного тексту в процесі шкільного навчання та на зовнішніх екзаменах. У першій частині статті ми обговорюємо екзаменаційні питання, які вимагають від учня аналітично-інтерпретаційної компетентності, в другій пропонуємо методи викладання аналізу й інтерпретації літературного тексту. Вивчення літератури, в тому числі аналізу та інтерпретації літературного тексту, є особливо важливим завданням для й учнів, що вивчають рідну мову. ua
dc.description.abstract The purpose of this article is to present the changes in formula of the matriculation examination of the Ukrainian language as the language of the national minority in Poland since 2015 The article will show how students cope with the analysis and interpretation of literature in the course of the regular schoolwork and during external examinations. In the first part of the article I will discuss those matriculation questions, which require analytical and interpretative competences. In the second part, I propose teaching methods of analysis and interpretation of literary texts. The study of literature, including the analysis and interpretation of literary texts is still a special educational challenge for students and teachers of the mother tongue. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject українська мова як мова національної меншини ua
dc.subject навчальна програмa для III і IV етапів вивчення мови національної чи етнічної меншини ua
dc.subject аналіз літературного тексту ua
dc.subject pоль учителя ua
dc.subject ukrainian ua
dc.subject language ua
dc.subject minority ua
dc.subject curriculum ua
dc.subject analysis ua
dc.subject interpretation ua
dc.subject text ua
dc.subject teacher ua
dc.subject.classification 37.016:811.161.2(438) ua
dc.title Проблема аналізу художнього твору у новій структурі іспиту з української мови як мови національної меншини в Польщі ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account