DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови » Випуск 10 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22421
Title: Проблема аналізу художнього твору у новій структурі іспиту з української мови як мови національної меншини в Польщі
Authors: Олеховська, П.
Keywords: українська мова як мова національної меншини
навчальна програмa для III і IV етапів вивчення мови національної чи етнічної меншини
аналіз літературного тексту
pоль учителя
ukrainian
language
minority
curriculum
analysis
interpretation
text
teacher
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Олеховська, П. Проблема аналізу художнього твору у новій структурі іспиту з української мови як мови національної меншини в Польщі / П. Олеховська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 10. – C. 218-223.
Abstract: Метою цієї статті є розгляд питань, пов’язаних зі зміною порядку проведення підсумкової атестації в Польщі з української мови як мови національної меншини, а також роллю вчителя рідної мови в аспекті значення навичок аналізу й інтерпретації літературного тексту в процесі шкільного навчання та на зовнішніх екзаменах. У першій частині статті ми обговорюємо екзаменаційні питання, які вимагають від учня аналітично-інтерпретаційної компетентності, в другій пропонуємо методи викладання аналізу й інтерпретації літературного тексту. Вивчення літератури, в тому числі аналізу та інтерпретації літературного тексту, є особливо важливим завданням для й учнів, що вивчають рідну мову.
The purpose of this article is to present the changes in formula of the matriculation examination of the Ukrainian language as the language of the national minority in Poland since 2015 The article will show how students cope with the analysis and interpretation of literature in the course of the regular schoolwork and during external examinations. In the first part of the article I will discuss those matriculation questions, which require analytical and interpretative competences. In the second part, I propose teaching methods of analysis and interpretation of literary texts. The study of literature, including the analysis and interpretation of literary texts is still a special educational challenge for students and teachers of the mother tongue.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22421
Appears in Collections:Випуск 10

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Olekhovska.pdf373.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.