DSpace at library NPU Dragomanova » Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент » Випуск 10 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2221
Title: Особливості психологічної підтримки підлітків з акцентуаціями характеру та деструктивними проявами фрустрації
Authors: Кузнєцова, Л.М.
Keywords: підлітковий вік
акцентуації характеру
психічний стан фрустрації
рівні та деструктивні прояви фрустрації
психологічна підтримка
консультування
teens
character accentuations
mental state of frustration
levels and destructive displays of frustration
psychological aid
counseling
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Кузнєцова Л.М. Особливості психологічної підтримки підлітків з акцентуаціями характеру та деструктивними проявами фрустрації / Л.М. Кузнєцова // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 10 : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – С. 246-255
Abstract: У статті розкрито особливості надання психологічної допомоги підліткам з акцентуаціями характеру та деструктивними проявами фрустрації в процесі індивідуального консультування. Обгрунтовано принципи та цілі психологічної підтримки, зміст і специфіку консультативної роботи, спрямованої на подолання деструктивних ефектів фрустрації підлітків-акцентуантів.
The features of psychological aid for teenagers with character accentuations and destructive displays of frustration by means of the individual counseling are exposed in the article. The principles and aims of psychological support are grounded, maintenance and specific of counseling, which is directed on overcoming of destructive effects of frustration of accentuated teens.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2221
Appears in Collections:Випуск 10

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Issue_10_Kuznetsova.pdf2.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.