Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Становлення і розвиток шкільної біологічної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах України (1940 - 2000 рр.)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мегем, Олеся Миколаївна
dc.date.accessioned 2011-11-21T10:48:03Z
dc.date.available 2011-11-21T10:48:03Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Мегем, Олеся Миколаївна. Становлення і розвиток шкільної біологічної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах України (1940 - 2000 рр.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.М. Мегем ; наук. кер. І. В. Мороз ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 19 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/220
dc.description.abstract Досліджено проблему становлення і розвитку шкільної біологічної освіти в ЗНЗ України (1940 - 2000 рр.) шляхом конструктивно-критичного аналізу структурних компонентів системи періодизації шкільної біологічної освіти відповідно до мегаперіодів та періодів її розвитку. Розроблено концептуальні засади періодизації шкільної біологічної освіти. Виділено одиниці періодизації: етап, період, мегаперіод і встановлено критерії їх визначення. Охарактеризовано періодизацію шкільної біологічної освіти з 1940 - 2000 рр. Виокремлено генетичне ядро загальнобіологічних, спеціальних і прикладних понять, які передавались від попередніх програм з біології до наступних. Узагальнено доробок методистів О. Гончара, І. Мазепи, Д. Трайтака, У. Тюпи. Виділено генетичне ядро методичних ідей, яке є рушійною силою інноваційної діяльності педагогів. ru_RU
dc.description.abstract In the dissertation the problem of the development of school biological education in comprehensive educational establishments of Ukraine (1940 – 2000) is investigated by the way of the structural analyses of the elements of the school biological education system of division into the periods according to megaperiods and periods of its development. Conceptual positions of the division of school biological education into the periods are developed. Units of division into periods: stage, period, megaperiod and the criteria of their determination are suggested. The division of school biological education into the periods from 1940 till 2000 is developed and grounded. The characteristic features of periods, stages and megaperiods are found out at our research. The genetic kernel of biological, special and applied concepts, which are passed from the previous programs in biology to the followings, is selected. Experience of methodists like O. Honchar, I. Mazepa, D. Traytak, U. Tyupa is generalized. The genetic kernel of methodical ideas is selected. It guarantees stability of development of school biological education, its self-regulation, motivates force of teachers’ innovative activity. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject періодизація ru_RU
dc.subject концептуальні засади періодизації ru_RU
dc.subject досвід ru_RU
dc.subject методика навчання біології ru_RU
dc.subject тенденції ru_RU
dc.subject аналіз програм ru_RU
dc.subject school biological education development ru_RU
dc.subject division into periods ru_RU
dc.subject stages ru_RU
dc.subject megaperiods ru_RU
dc.subject Ukrainian methodists experience ru_RU
dc.subject concept analysis ru_RU
dc.subject genetic kernel ru_RU
dc.subject.classification 37.015.2: 371.322.5 ru_RU
dc.title Становлення і розвиток шкільної біологічної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах України (1940 - 2000 рр.) ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу