DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 33 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22077
Title: Навчальна практика студентів-психологів (історико-методологічні засади)
Other Titles: Educational practice of student-psychologist (historical and methodological basis)
Authors: Супрун, Д. М.
Keywords: спеціальна психологія
навчальна практика
стажування
педагогічне керівництво
наставник
special psychology
educational practice
training
pedagogical leadership
mentor
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Супрун, Д. М. Навчальна практика студентів-психологів (історико-методологічні засади) / Д. М. Супрун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 169-174.
Abstract: В історико-педагогічному ракурсі проаналізовано досвід факультету корекційної педагогіки і психології НПУ імені М. П. Драгоманова із організації практики та стажування студентів – майбутніх психологів в галузі спеціальної психології. Виокремлені форми, методи та засоби науково-дослідної роботи в навчальній та позааудиторній діяльності вищого педагогічного закладу освіти. Розкрито історичні та організаційно-методологічні засади навчальної практики дефектологів як важливої складової їхньої професійної підготовки. Наведені приклади сучасного педагогічного досвіду із взаємодії профілюючих кафедр факультету та базових спеціальних навчальних закладів в питаннях організації різних видів навчальної практики студентів. Акцентовано увагу на ролі волонтерської практики студентів в різного типу спеціальних реабілітаційних закладів для дітей із порушеннями психофізичного розвитку. Підкреслюється роль благодійного товариства допомоги інвалідам та особам з інтелектуальною недостатністю «Джерело» в питаннях підготовки дефектологів.
The practice and training students’ (the future psychologists’) experience of the Correctional Pedagogy and Psychology faculty of National Pedagogical Dragomanov University in the field of special psychology in historical and pedagogical perspective is analyzed. Forms, methods and means of research in academic and extracurricular educational institution of higher education are found out. Historical, organizational and methodological basis of defectologists’ educational practice as an important part of their training are opened. Examples of modern pedagogical experience of interaction with profiling faculty and basic special schools in the organization of various types of practical training of students are given. The attention is focused on the role of volunteer students practice at the various types of special rehabilitation institutions for children with disorders of mental and physical development. Charitable Relief Community’s For disabled persons and persons with intellectual disabilities "Source" role in questions of preparation defectologists is mphasized.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22077
Appears in Collections:Випуск 33

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30 Suprun D..pdf227.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.