DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 33 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22072
Title: Психологічні проблеми майбутніх психологів (спеціальних, медичних) та сучасні засоби їх подолання
Other Titles: Psychological problems of future psychologists (special, medical) and modern ways of treating
Authors: Дем’яненко, Б. Т.
Качур, Л. Ю.
Keywords: психологічні проблеми
майбутні психологи
синдром професійного вигорання
профорієнтація
інтегральний підхід
супервізія
екзистенційний копінг
future psychologists
students
psychological problems
supervision
integral approach
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Дем’яненко, Б. Т. Психологічні проблеми майбутніх психологів (спеціальних, медичних) та сучасні засоби їх подолання / Б. Т. Дем’яненко, Л. Ю. Качур // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 128-134.
Abstract: У статті розглянуто психологічні проблеми майбутніх психологів та сучасні засоби їх подолання. Здійснено аналіз наукових робіт з питань емоційних та поведінкових проблем у студентів-психологів та їх впливу на подальшу професійну діяльність. Виявлено основні тенденції психологічних проблем у студентів-психологів: 1)Тривожність(залежна поведінка, домінанта дисфункціонального копінгу капітуляції); 2)Дезінтеграція(субдепресивні стани, копінг уникнення); 3)Гнівливо-імпульсині тенденції(нарцисичні прояви, копінг гіперкомпенсації). На противагу дисфункціональним виявлено три види екзистенційних функціональних копінгів : життєстійкість, інтеграція, творча воля. Вивчено та інтегровано у єдину систему психологічної допомоги сучасні підходи у психотерапії, як-то схема-терапія Дж.Янга, системна сімейна терапія субособистостей Р.Шварца, концепція «Драматичного трикутника» С.Карпмана, концепція «темної сторони внутрішньої дитини» С.Волинскі та терапію прив’язаності Дж.Боулбі. Запропоновано діагностично-корекційну програму для роботи з майбутніми психологами в рамках профорієнтації та профілактики синдрому професійного вигорання.
The article deals with psychological problems of future psychologists and modern ways of treating. It presents analysis of scientific works on the emotional and behavioral problems of students-psychologists and their influence on further professional activity. It shows the main tendencies of psychological problems among studentspsychologists: 1) Anxiety (dependent behavior, dominant of capitulation dysfunctional copying) 2) Disintegration (subdepressive states, avoidance coping); 3) angry-impulsive tendencies (narcissistic manifestations, hypercompensation coping). In contrast to dysfunctional, we reveal three kinds of existential functional coping: vitality, integration, creative freedom. we studied and integrated into a single system of psychological assistance some of modern approaches in psychotherapy, such as schema therapy of Jeffrey E. Young, systemic family therapy of subperonalities of R.Shwartz , Karpman drama triangle concepte , S.Volinsky "dark side of inner child" and attachment theory of J.Boulby. Was proposed the diagnostic and corrective program to work with future psychologists in the career guidance and prevention of the syndrome of professional burnout.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22072
Appears in Collections:Випуск 33

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23 Demyanenko B.T., Kachur L.Y..pdf248.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.