DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 33 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22007
Title: Застосування методів та прийомів ерготерапії у компетентному батьківському вихованні дітей з полісистемними порушеннями розвитку (аутизмом/ДЦП)
Other Titles: Application of methods of occupational therapy in competent parental upbringing of children with polysystemic developmental disorders (autism / cerebral palsy)
Authors: Хворова, Г. М.
Keywords: ерготерапевтичний супровід компетентного батьківського виховання дітей з аутизмом/ДЦП
сенсорна дієта
програма ерготерапевтичного супроводу
сфери батьківського виховання: розумова, фізична, моральна, трудова, естетична
occupational therapy support of competent parental upbringing of children with autism / cerebral palsy
sensory diet
program of occupational therapy support
spheres of parental upbringing: mental, physical, moral, labor, aesthetic
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Хворова, Г. М. Застосування методів та прийомів ерготерапії у компетентному батьківському вихованні дітей з полісистемними порушеннями розвитку (аутизмом/ДЦП) / Г. М. Хворова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 86-95.
Abstract: Стаття присвячена ерготерапевтичному супроводу компетентного батьківського виховання дітей з аутизмом/ДЦП. У вступі наводиться обґрунтування ерготерапії як складного комплексу реабілітаційних заходів, направленого на відновлення (або – початкове формування) повсякденної діяльності людини будь-якого віку з врахуванням її обмежень (фізичних, розумових, сенсорних, комунікативних тощо) та наявних можливостей; ерготерапевтичного підходу у компетентному батьківському вихованні дітей з полісистемними порушеннями розвитку (аутизмом/ДЦП). В основній частині наводиться зміст ерготерапевтичного супроводу компетентного батьківського виховання дитини з аутизмом/ДЦП в залежності від ступеню порушення. У висновку підкреслюється роль кваліфікованого ерготерапевтичного супроводу у компетентному батьківському вихованні дітей з аутизмом/ДЦП.
The article is devoted to occupational therapy support of competent parental upbringing of children with autism / cerebral palsy. In the introduction, the rationale for ergotherapy as a complex complex of rehabilitation measures aimed at restoring (or - initial formation) the daily activity of a person of any age, taking into account its limitations (physical, mental, sensory, communicative, etc.) and available opportunities is provided; occupational therapy approach in the competent parental education of children with polysystemic developmental disorders (autism / cerebral palsy). In the main part, the content of the occupational therapy support of the competent parental upbringing of a child with autism / cerebral palsy is given, depending on the extent of the disorder. In conclusion, the role of qualified occupational therapy support in the competent parental education of children with autism / cerebral palsy is emphasized.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22007
Appears in Collections:Випуск 33

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17 Khvorova A.M..pdf451.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.