Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Корпоративна культура як складник соціальної відповідальності бізнесу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Біла, Ірина Сергіївна
dc.contributor.author Насікан, Ніна Іванівна
dc.date.accessioned 2018-11-29T11:10:00Z
dc.date.available 2018-11-29T11:10:00Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Біла, І. С. Корпоративна культура як складник соціальної відповідальності бізнесу [Електронний ресурс] / І. С. Біла, Н. І. Насікан // Східна Європа : економіка, бізнес та управління : електронний науково-практичний журнал. – Дніпро, 2018. - № 5 (16). – С. 106-109. - Режим доступу : http://www.easterneurope-ebm.in.ua/16-2018-ukr ua
dc.identifier.issn 2518-1971
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21885
dc.description.abstract Дана стаття присвячена теоретичним та практичним аспектам розвитку корпоративної культури як складової соціальної відповідальності бізнесу. Автори визначають зміст корпоративної культури, її етапи та принципи організації на підприємстві. Проаналізовано стан розвитку корпоративної культури в Україні, виділено ряд проблем її поширення у вітчизняній економіці. Останнє засвідчує необхідність перебудови українського мислення у бік переходу до посилення ролі особистості, певної відповідальності за себе, свої вчинки, ініціативи в своїй діяльності. В статті пропонуються заходи, направлені на розвиток і зміцнення корпоративної культури. ua
dc.description.abstract This article is devoted to theoretical and practical aspects of the development of corporate culture as a component of social responsibility of business. The authors determine the content of the corporate culture, its stages and principles of organization in the enterprise. The state of development of corporate culture in Ukraine is analyzed, a number of problems of its distribution in the national economy are highlighted. The latter confirms the need to restructure ukrainian thinking in the direction of the transition to strengthening the role of the individual, a certain responsibility for themselves, their actions, initiatives in their activities. The article proposes measures aimed at the development and strengthening of corporate culture. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», 2018 ua
dc.subject підприємство ua
dc.subject бізнес ua
dc.subject корпоративна культура ua
dc.subject соціальна відповідальність бізнесу ua
dc.subject enterprise ua
dc.subject business ua
dc.subject corporate culture ua
dc.subject social responsibility of business ua
dc.subject.classification 658:334.02 ua
dc.title Корпоративна культура як складник соціальної відповідальності бізнесу ua
dc.title.alternative Social responsibility of business: theoretical aspects and practical realization in the economy of Ukraine ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу