Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив занять плаванням на рівень фізичної підготовленості студентів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поліщук, В. В.
dc.date.accessioned 2018-11-26T11:50:49Z
dc.date.available 2018-11-26T11:50:49Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Поліщук, В. В. Вплив занять плаванням на рівень фізичної підготовленості студентів / В. В. Поліщук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 3К (97). - С. 419-423. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21795
dc.description.abstract Вплив занять плаванням на рівень фізичної підготовленості студентів. Поліщук В.В. У статті вивчено мотиваційні фактори до занять плаванням і досліджено вплив занять плаванням на рівень морфофункціонального розвитку і фізичної підготовленості студентів. Дослідження проводилися в умовах порівняльного послідовного експерименту зі студентами 1 року навчання основної медичної групи ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» загальною кількістю 58 осіб. Заняття проводилися двічі на тиждень протягом першого семестру на базі оздоровчого закладу «Славутич». Результати: виявлено, що 1,3% студентів регулярно займаються; 69,4% не займаються взагалі, 29,3% займаються епізодично. Встановлено, що у студентів експериментальної групи, в порівнянні з результатами контрольної групи, спостерігаються кращі показники за п'ятьма з восьми досліджуваних тестів. Висновки: отже, вивчивши мотиви, інтереси студентів та враховуючи результати порівняльного педагогічного експерименту, можемо стверджувати про доцільність і ефективність використання дворазових занять плаванням в рамках дисципліни «Фізична культура». ua
dc.description.abstract The article explores the motivational factors for swimming exercises and studies the influence of swimming activities on the level of morphofunctional development and physical fitness of students. The aim of the work: to study the motivational factors for swimming activities and to determine the influence of swimming activities on the level of morphofunctional development and physical preparedness of students. Research methods: analysis and generalization of best practices; questionnaire; pedagogical testing (jump in length from place, cm, bending / extension of arms in the emphasis, number of times; shuttle running 4h9m, sec; distance of 50 m in the way of krill on the back, sec.); physiological (Ruffie's test, Stange's test and Genci's test); methods of statistical data processing. The research was carried out in a comparative sequential experiment with students of the first year of studying the main medical group of the Pereyaslav- Khmelnytsky State Pedagogical University named after Hryhorii Skovoroda, a total of 58 people. Classes were held twice a week during the first semester at the health center Slavutich. Results: It was found that 1.3% of students regularly attend; 69,4% do not deal at all, 29,3% deal episodically. The main motivations that make it possible to increase interest in swimming activities are cognitive, recreational, personal, aesthetic, physical culture, sports, social. As a result of the analysis of theory and practice from the outlined problem, we came to the conclusion that exercise in the aquatic environment is an effective means of physical training. young people. The use of swimming techniques in the process of physical education of students allows the development of aerobic and anaerobic mechanisms of energy supply of the body, contributes to the development of flexibility, the strength of most muscle groups. It has been established that the students of the experimental group, in comparison with the results of the control group, have better performance in five of the eight tests under investigation. Conclusions: therefore, after studying the motives, interests of students and taking into account the results of the comparative pedagogical experiment, we can state the expediency and efficiency of using two-time activities in swimming within the discipline "Physical Culture". ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject фізичний розвиток ua
dc.subject фізична підготовленість ua
dc.subject плавання ua
dc.subject студенти ua
dc.subject physical education ua
dc.subject physical development ua
dc.subject physical fitness ua
dc.subject swimming ua
dc.subject students ua
dc.title Вплив занять плаванням на рівень фізичної підготовленості студентів ua
dc.title.alternative Effect of swimming on the level of physical fitness of students ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу