Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Адаптаційні механізми саморегуляції вольової сфери майбутнього педагога-музиканта у процесі виконавської діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сунь Сінь
dc.date.accessioned 2018-11-26T10:54:20Z
dc.date.available 2018-11-26T10:54:20Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сунь Сінь. Адаптаційні механізми саморегуляції вольової сфери майбутнього педагога-музиканта у процесі виконавської діяльності / Сунь Сінь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Tеорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (29). – С. 80-85. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21786
dc.description.abstract У статті набули висвітлення питання розробки та впровадження у процес фахової підготовки майбутніх учителів музики регулятивних чинників музично-виконавських дій для забезпечення адекватної художньо-інтерпретаційної діяльності. Автором запропоновано вирішення проблеми переборення виконавських утруднень через вольові само регулятивні акти, які можуть бути реалізовані за таких умов як усвідомленість і цілеспрямованість музично-виконавських дій, спрямованість на переборення перешкод на шляху до художньо- педагогічної мети, відносна незалежність дій від поточних обставин, їх підпорядкованість усталеним професійним мотивам. ua
dc.description.abstract The article discusses the development and implementation process of professional training future music teachers of regulatory factors of performing actions. These factors are aimed at ensuring adequate artistic and interpretive activities. The problem of psychic self-regulation is one of the most global and fundamental problems of General psychology. We conclude: performingregulation system provides the management of educational process in the preparation future music teachers, determines the direction to the goal, carries out the selection of artistic and technical means and the consistency of their application. Volitional processes play a leading role in self-regulation of action. Also the will is the personal quality of the teacher. Voluntary regulation is self-regulation, it is determined by the subject. In it the student considers the circumstances and their capabilities, the consequences of different options and many other factors. We have clarified the basic functional units in the structure of self-regulation performing actions. This statement of purpose, analysis of the current situation and forecasting, finding means of achieving goals, foresight possible consequences of decision and choices, performing the decision, a critical assessment of the results. The author proposes to overcome obstacles through volitional acts. They are implemented under these conditions: awareness and purposefulness of musical action, ability to overcome obstacles to artistic goals, independence musical action, the subordination of action to sustainable professional motives. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject музично-виконавська підготовка ua
dc.subject саморегулятивний контур ua
dc.subject вольовий акт ua
dc.subject вольові функції ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject художні та педагогічні утруднення ua
dc.subject music performance training ua
dc.subject self-regulation ua
dc.subject volition ua
dc.subject volitional functions ua
dc.subject motivation ua
dc.subject arts and pedagogical difficulties ua
dc.subject.classification 378.091.322-051:78 ua
dc.title Адаптаційні механізми саморегуляції вольової сфери майбутнього педагога-музиканта у процесі виконавської діяльності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу