DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 30 (40) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21769
Title: Особливості інноваційної діяльності в закладах дошкільної освіти
Authors: Смольникова, Г. В.
Семененко, А. А.
Keywords: інновація в освіті
інноваційні педагогічні технології
інноваційна діяльність дошкільних закладів
керівники дошкільних закладів
експериментальні дошкільні заклади
инновация в образовании
инновационные педагогические технологии
инновационная деятельность дошкольных учреждений
руководители дошкольных учреждений
экспериментальные дошкольные учреждения
innovation in education
innovative pedagogical technologies
innovative activity of preschool institutions
heads of preschool institutions
experimental preschool institutions
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Смольникова, Г. В. Особливості інноваційної діяльності в закладах дошкільної освіти / Г. В. Смольникова, А. А. Семененко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 30 (40). - С. 129-133.
Abstract: У статті розглядається проблема особливостей інноваційної діяльності закладів дошкільної освіти. Розкриваються поняття "інновація", "інновація в освіті", "інноваційна компетентність", "технологія". Дається аналіз педагогічних технології найбільш поширених у дошкільних закладах міста Києва. Розкривається робота експериментальних дошкільних закладів з адаптивної освіти дошкільників і психолого-педагогічного проектування дорослого з дитиною "Радість розвитку". Характеризується готовність і відношення керівників (директорів/завідуючих і вихователів-методистів) закладів дошкільної освіти до інноваційної діяльності.
В этой статье рассматривается проблема особенностей инновационной деятельности дошкольных учреждений. Раскрываются понятия "инновация", "инновация в образовании", "инновационная компетентность", "технология". Дается анализ педагогических технологий, которые наиболее распространены в дошкольных учреждениях города Киева. Раскрывается работа экспериментальных дошкольных учреждений по проблеме адаптационного образования дошкольников и психолого-педагогического проектирования взрослого с ребенком "Радость развития". Характеризуется готовность и отношение руководителей (директоров / заведующих и воспитателей-методистов) дошкольных учреждений к инновационной деятельности.
In this article we are considered the problem of features of innovative activity of preschool institutions. The concepts of "innovation", "innovation in education", "innovative competence", "technology" are revealed. We are given analysis of pedagogical technologies, which are most prevalent in pre-school establishments of the city of Kiev. The work of experimental preschool institutions on the problem of adaptive education of preschool children and the psychological and pedagogical design of an adult with a child "Joy of Development" is revealed. The article is characterized by the readiness and attitude of the leaders (directors/managers and methodologists) of preschool institutions for innovation activity.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21769
Appears in Collections:Випуск 30 (40)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smolnykova_Semenenko.pdf284.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.