Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Моделі підготовки майбутніх фахівців початкової освіти до фізичного виховання учнів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Огнистий, А. В.
dc.contributor.author Огниста, К. М.
dc.date.accessioned 2018-11-26T07:22:01Z
dc.date.available 2018-11-26T07:22:01Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Огнистий, А. В. Моделі підготовки майбутніх фахівців початкової освіти до фізичного виховання учнів / А. В. Огнистий, К. М. Огниста // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 3К (97). - С. 376-379. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21749
dc.description.abstract У публікації розкривається проблема вибору моделей організації занять для формування готовності майбутніх вчителів початкових класів до фізичного виховання учнів. Мета дослідження - обґрунтувати комплекс організаційних засад ефективного формування готовності студентів напрямку підготовки «початкова освіта» до фізкультурно- оздоровчої діяльності в процесі фізичного виховання учнів. Виявлено, що майбутні вчителі початкових класів у виборі форм підготовки до фізичного виховання віддають перевагу професійно-орієнтованій моделі. Поряд з цим низьким залишається відсоток студентів, що обирають індивідуальну форму організації занять. ua
dc.description.abstract There is the problem of choice of models of organization of employments opens up for forming of readiness of future teachers of initial classes to physical education of students in this publication. Research purpose — to ground the complex of organizational principles of the effective forming of readiness of students of direction of preparation «primary education» to athletic-health activity in the process of physical education of students. Realization of purpose foresaw the decision of the following task: To learn opinion of students of the Ternopil' national pedagogical university named after Volodymyr Gnatyuk (direction of preparation is primary education) in relation to the models of organization of physical education. In questioning which was conducted in September 2015-2017 years, 133 students (girls) which acted on the first course in 2015 year and study on the faculty of pedagogics and psychology (direction of preparation is primary education) of TNPU named after V.Gnatyuk took part. It was discovered that the future teachers of initial classes in the choice of forms of preparation to physical education give advantage the professionally oriented model (51%). 13-19% polled students give advantage the sectional form of engaged in physical exercises, to traditional (by a grant the students of possibility both to visit reading with a group and work individually in sporting sections and health groups, clubs) on the average 32% polled. Next to this low there is a percent of students which elect the individual form of organization of employments (1-2%). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject фізична культура ua
dc.subject спорт ua
dc.subject студент ua
dc.subject вчитель ua
dc.subject фізкультурно-оздоровча діяльність ua
dc.subject physical education ua
dc.subject physical culture ua
dc.subject sport ua
dc.subject student ua
dc.subject teacher ua
dc.subject athletic-health activity ua
dc.title Моделі підготовки майбутніх фахівців початкової освіти до фізичного виховання учнів ua
dc.title.alternative Мodels of preparation of future specialists of primary education are to physical education of students ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу