DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 9 (103) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21701
Title: Розвиток рухової активності студентів засобами бадмінтону у позааудиторних заняттях
Authors: Стадник, В. В.
Булатов, О. В.
Світлик, В. В.
Куспиш, О. В.
Зубрицький, Я. Я.
Keywords: студент
фізичне виховання
рухова активність
позааудиторні заняття
бадмінтон
физическое воспитание
двигательная активность
внеаудиторные занятия
бадминтон
students
physical education
motor activity
non-auditing
badminton
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Розвиток рухової активності студентів засобами бадмінтону у позааудиторних заняттях / В. В. Стадник, О. В. Булатов, В. В. Світлик, О. В. Куспиш, Я. Я. Зубрицький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 9 (103). - С. 85-90.
Abstract: У статті розглянуто питання рухової активності студентів під час навчання у закладах вищої освіти. Обґрунтовано можливість забезпечення її належного рівня шляхом вдосконалення підходів до організації, формування і реалізації змісту позааудиторних занять фізичною культурою. Експериментально апробовано використання засобів бадмінтону для розвитку рухової активності студентів у процесі позааудиторних занять. Емпірично засвідчено ефективність використання засобів бадмінтону щодо підвищення рівня рухової активності студентів під час навчання у закладах вищої освіти. Результатами тестування морфофункціонального стану студентів досліджуваної вибірки установлено виразніший (р<0,05÷0,001) позитивний ефект у вирішенні поставлених завдань, аніж традиційні організація і зміст, що вказує на доцільність їхнього впровадження у позааудиторні заняття.
В статье рассмотрены вопросы двигательной активности студентов во время обучении в учреждениях высшего образования. Обоснована возможность обеспечения ее надлежащего уровня путем совершенствования подходов к организации, формирования и реализации содержания внеаудиторных занятий физической культурой. Экспериментально апробировано использование средств бадминтона для развития двигательной активности студентов в процессе внеаудиторных занятий. Эмпирически засвидетельствовано эффективность использования средств бадминтона для повышения уровня двигательной активности студентов во время обучения в учреждениях высшего образования. Результатами тестирования морфофункционального состояния студентов исследуемой выборки установлено выразительный (р<0,05÷0,001) положительный эффект в решении поставленных задач, чем традиционные организация и содержание, что указывает на целесообразность их внедрения в учебный процесс.
Of public inquiries to the motor activity of graduates of of a higher education institution and the effectiveness of their physical education is аctualize the problem of ensuring the proper level of motor activity of the students of the universities. Is an integral part in the context of physical education is a formation of daily motor activity of a student during studying, as a factor of their health preservation. The task of the work – of the effectiveness of the use of badbintons for the development of motor activity of students of a higher education institution in the process of non-audition activities is а experimental verification. A set of adequate methods was used to solve the problems of the research. Some of them are: pedagogical testing and experiment pulsometry, dynamometry, anthropometry, sphygmomanometry, spirometry; methods of mathematical statistics. Experimental testing in the three-year experiment in the process of non-audition activities showed the high effectiveness of the proposed developments in solving the tasks. The use of badbintons for the development of motor activity of students provides a more expressive (p<0,05÷0,001) positive effect in solving the tasks, than the traditional organization and content), as in the number of indicators of motor activity significantly improved, and by the size of their values at the end. This indicates the expediency of introducing such developments into the educational process of students of the higher education institution.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21701
Appears in Collections:Випуск 9 (103)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stadnik_Bulatov,.pdf303.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.