Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Технологія веб-квесту на уроках математики в профільній середній школі під час вивчення виразів і їх перетворень

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кокойло, А. Ю.
dc.date.accessioned 2018-11-14T12:44:44Z
dc.date.available 2018-11-14T12:44:44Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Кокойло, А. Ю. Технологія веб-квесту на уроках математики в профільній середній школі під час вивчення виразів і їх перетворень / А. Ю. Кокойло // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 19. – С. 42-50. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21677
dc.description.abstract У статті розглядається застосування технології веб-квесту під час навчання в школі. Наводиться структура веб-квесту, форми його виконання. Практичне використання веб-квесту проілюстровано на темі “Логарифмічні вирази”. Технологія веб-квесту передбачає різносторонню самостійну діяльність учня, в тому числі й роботу над собою як комунікативною і розвиненою особистістю, цим самим сприяючи формуванню впевненої людини, яка здатна жити й працювати в світі, що неперервно змінюється, сміливо розробляти власну стратегію поведінки, здійснювати вибір і нести за нього відповідальність. Веб-квест як освітня технологія спирається на такий підхід до навчання, в процесі якого відбувається конструювання нового. Учитель стає не урокодавцем, а консультантом, організатором та координатором проблемно-орієнтовної, дослідницької, навчально-пізнавальної діяльності школярів. Учителем створюються умови для самостійної розумової і творчої діяльності учнів, підтримується їх ініціатива. Учні стають рівноправними співучасниками навчального процесу, розділяючи зі своїм вчителем відповідальність за процес і результати навчання. ua
dc.description.abstract The article examines the practice of using technology of Web-quest during school learning. The webquest has its own structure and forms of its execution. Practical using of the web-quest is illustrated on the topic “Logarithmic expressions”. Method educational Web-quest has independent activity of the student and including work on himself as a communicative and developed personality. It contributes to the formation of a strong person who can live and work in the world. This Method helps student develop their own strategy of behavior and make choice and bear responsibility for it. The Web-quest as educational technology is based on such an approach to learning where the process of constructing a new one is underway. Teacher becomes a consultant, organizer and coordinator of problem-oriented, research, educational and cognitive activity of schoolchildren. The teacher creates conditions for independent, intellectual and creative activity of students and also supports their initiative. Students become equal accomplices in the learning process. They share with their teacher responsibility for the process and learning outcomes. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject освітня технологія ua
dc.subject веб-квест ua
dc.subject метод проектів ua
dc.subject інтерактивний процес ua
dc.subject мережа Інтернет ua
dc.subject веб-буклет ua
dc.subject вікі-звіт ua
dc.subject educational technology ua
dc.subject web-quest ua
dc.subject project method ua
dc.subject interactive process ua
dc.subject Internet ua
dc.subject webbooklet ua
dc.subject wiki-report ua
dc.subject.classification 373.5.091 ua
dc.title Технологія веб-квесту на уроках математики в профільній середній школі під час вивчення виразів і їх перетворень ua
dc.title.alternative Technology of Web-quest at the lessons of mathematics in the profile secondary school in the study of expressions and their transformations ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics