Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Компетентнісний підхід до природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білик, Валентина Григорівна
dc.date.accessioned 2018-11-02T10:11:44Z
dc.date.available 2018-11-02T10:11:44Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Білик, В. Г. Компетентнісний підхід до природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах / В. Г. Білик // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. - Бердянськ : БДПУ, 2017. - Вип. 2. - С. 162-167. ua
dc.identifier.issn 2412-9208
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21540
dc.description 1. Андрущенко В. П. Вища освіта в пост-Болонському просторі: спроба прогностичного аналізу / В. П. Андрущенко // Філософія освіти. – 2005. – № 2. – С. 6 – 19. 2. Артьомова М., Бедь В. Компетентнісний підхід в процесі модернізації ВНЗ / М. Артьомова, В. Бедь // Український науковий журнал «Освіта регіону. Політологія. Психологія. Комунікація». – 2011. – № 5. – С. 43 – 51. 3. Бех І. Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 2009. – № 2(63). – С. 27 – 31. 4. Бургун І. В. Актуальність упровадження компетентнісного підходу в освітню практику [Електронний ресурс] / І. В. Бургун //. − Режим доступу: http://www.nbu.gov.ua. 5. Варданян Ю. В. Строение и развитие профессиональной компетентности специалиста в высшем образовании (на материале подготовки педагога и психолога): дисс…д-ра пед. наук: 13.00.01, 19.00.07 «Педагогическая психология» / Ю. В. Варданян. – М., 1998. – 353 с. 6. Глузман О. В. Базові компетентності: сутність та значення в життєвому успіху особистості / О. В. Глузман // Педагогіка і психологія. – 2009. – № 2. – С. 51 – 60. 7. Заблоцька О. С. Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз / О. С. Заблоцька // Вісник Житомирського державного університету. Педагогічні науки. – 2008. – № 40. – С. 63 – 68. 8. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / науковий редактор українського видання проф. С. Ю. Ніколаєва. – К.: Ленвіт, 2003. – 273 с. 9. Козак С. В. Формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців морського флоту: автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / С. В. Козак // Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д .Ушинського. – Одеса, 2001. – 20 с. 10. Лянной Ю. О. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах : дис. … доктоpa пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Ю. О. Лянной. – Суми, 2017. – 618 с. 11. Методичні рекомендації з розроблення складових галузевих стандартів вищої освіти (компетентнісний підхід) // укладачі: В. Л. Гуло, К. М. Левківський, Л. О. Котоловець, Н. І. Тимошенко, В. П. Погребняк, А. В. Гончарова, М. О. Присенко, М. В. Симонова, Н. В. Крошко – К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2013. – 92 с. 12. Новий тлумачний словник української мови (у трьох томах) / укладачі: В. В. Яременко, О. М. Сліпушко.– К. : «АКОНІТ», 2006. – Т. 1. – 926 с. 13. Новікова Л. М. Болонський процес у дії кредитно-модульної системи навчання: [навч. посібник] / Л. М. Новікова; за ред. М. І. Приходько, С. Т. Золотухіна. – Павлоград: ЗПІЕУ, 2006. – 170 с. 14. Рапацевич Е. С. Психолого-педагогический словарь / Е. С. Рапацевич. – Минск : Соврем. Слово, 2006. – 928 с. 15. Рибалко Ю. В. Компетентнісний підхід у науково-педагогічній літературі / Ю. В. Рибалко // Педагогіка вищої та середньої школи. – 2012. – Вип. 35. – С. 392. 16. Сорочан Т. Характеристика професіоналізму управлінської діяльності керівників шкіл на засадах компетентнісного підходу / Т. Сорочан // Шлях освіти. – 2005. – № 3. – С. 9 – 12. 17. Фурдуй С. Б. Компетентнісний підхід у вищій школі в Україні : розробка та впровадження ідей при підготовці фахівців соціономічної сфери / С. Б. Фурдуй // Молодий вчений. – 2017. – № 3. – С. 485 – 489. 18. Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. В. Хуторской // Нар. образование. – 2003. – № 2. – С. 58 – 64. 19. Чайка В. М. Реалізація компетентнісного підходу в системі підготовки майбутнього вчителя / В. М. Чайка // Шляхи модернізації вищої освіти у контексті євроінтеграції: Матеріали регіонального науково-практичного семінару / за заг. ред. Г. В. Терещука. – Тернопіль : Вид-во ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. – С. 21 – 26. 20. Mulder M., Gulikers J., Biemans H. & Wesselink R. The new competence concept in higher education: error or enrichment?/ M. Mulder, J. Gulikers, H. Biemans & R. Wesselink. In: D. Münk & A. Schelten (Hrsg.)// Kompetenzermittlung für die Berufsbildung. Verfahren, Probleme und Perspektiven im nationalen, europäischen und internationalen Raum. – Bonn: Bundesinstitut für Berufsbildung, 2010 – Р. 189–204. ua
dc.description.abstract У статті аналізується компетентнісний підхід як важливий засіб модернізації природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах. На основі аналізу наукових джерел в контексті реалізації компетентнісного підходу у природничо-науковій підготовці майбутніх психологів у вищих навчальних закладах, автор робить висновки про оптимізацію співвідношення обсягу і якості природничо-наукової та професійної підготовки майбутніх психологів; активізацію процесів самоосвіти студентів та підготовку всебічно розвиненого, висококваліфікованого та конкурентоспроможного на ринку праці фахівця. ua
dc.description.abstract In the article the competence approach as an important means of modernizing the science preparation of future psychologists in higher educational institutions was analyzed. On the basis of scientific sources analysis in the context of implementation of a competent approach to the science preparation of future psychologists in higher educational institutions, the author makes conclusions about optimization of the volume and quality of science and professional preparation of future psychologists. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Бердянськ: БДПУ ua
dc.subject компетенція ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject природничо-наукова підготовка ua
dc.subject майбутні психологи ua
dc.subject вищий навчальний заклад ua
dc.subject competence ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject science preparation ua
dc.subject future psychologists ua
dc.subject higher educational institution ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:159.9]:5 ua
dc.title Компетентнісний підхід до природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу