DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 7 (52) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21491
Title: Психологічні особливості позитивної Я-концепції вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів
Authors: Богучарова, О. І.
Труляєв, Р. О.
Keywords: сироти
самосвідомість
Я-концепція
відчуття задоволеності собою
самоставлення
самооцінка
тривожність
успішність
ефективна адаптацiя
фізична привабливість
7-річний вік
сироты
самосознание
Я-концепция
самоотношение
самооценка
тревожность
ощущение удовлетворенности собой
успешность
эффективная адаптация
физическая привлекательность
7-летний возраст
orphans
anxiety
self-consciousness
Self-conception
self-attitude
self-esteem
feeling of self-satisfaction
physical attractivnessm
successivness
effective adaptation
the age of 7
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Богучарова, О. І. Психологічні особливості позитивної Я-концепції вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів / О. І. Богучарова, Р. О. Труляєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 7 (52). - С. 99-107.
Abstract: Описано результати емпіричного дослідження психологічних особливостей позитивної Я-концепції дітей-сиріт першокласників – вихованців загальноосвітньої школи-інтернату та специфічні характеристики їх самосвідомості, зокрема, що найбільш тісно пов'язані з особистісними труднощами адаптації до умов шкільного навчання (самооцінка, тривожність, відчуття задоволеність собою, переживання щастя, комунiкативна успішність у навчанні, ефективна адаптацiя). Доведено, що змістовні характеристики Я-концепції виступають системотвірним чинником особистісного розвитку дитини-сироти в школі. Пос. – 10.
Описано результаты эмпирического исследования психологических особенностей позитивной Я-концепции детей-сирот первоклассников – воспитанников общеобразовательной школы-интерната и специфические характеристики их самосознания, в частности, наиболее тесно связанные с личностными трудностями адаптации к условиям школьного обучения (самооценка, тревожность, ощущение удовлетворенности собой, переживание счастья, коммуникативная успешность в обучении, эффективная адаптация). Доказано, что процесс самосознания и содержательные характеристики Я-концепции выступают системообразующим фактором личностного развития ребенка-сироты в школе. Цит. – 10.
An empirical study of the psychological peculiarities of the positive Self-concept as to 1-grade orphan- pupils in the general compulsory school (state orphanage educational institute) and specific characteristics of their self-awareness, in particular, the most closely connected with the personality difficulties of adaptation to the conditions of school instruction, is described (self-esteem, anxiety, happiness experiencing, feeling of self-satisfaction, effective adaptation, successful learning communication). It is proved that the self-consciousness process and the content characteristics of the Self-concept act as a system-forming factor of the personal development of an orphan-child at the school . Ref. – 10
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21491
Appears in Collections:Випуск 7 (52)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bogucharova_Trulyaev.pdf387.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.