Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Турчин, Т. М.
dc.date.accessioned 2018-10-04T07:32:18Z
dc.date.available 2018-10-04T07:32:18Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Турчин, Т. М. Послідовність і зміст музичного навчання молодших школярів / Т. М. Турчин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 14 (19), ч. 2. - С. 174-176. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21164
dc.description.abstract В статье обоснована последовательность музыкального обучения младших школьников, которая бы предусматривает расширение слухового опыта детей, а также усиливает их способность к эмоциональному переживанию музыки, ее аргументированному оцениванию и творческому самовыражению в исполнительской деятельности. ua
dc.description.abstract In the article is a sequence of musical training younger students, which would provide for the expansion of the auditory experience of children the ability to hear their emotional experience of music, it’s a reasoned assessment, creativity in performing activities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject творчество ua
dc.subject эмоции ua
dc.subject оригинальность ua
dc.subject осознанное направление ua
dc.subject слушание ua
dc.subject исполнительство ua
dc.subject фантазирование ua
dc.subject art ua
dc.subject emotior ua
dc.subject originality ua
dc.subject conscious direction ua
dc.subject listening ua
dc.subject performance ua
dc.subject fantasy ua
dc.subject.classification 373. 3 : 78 ua
dc.title Послідовність і зміст музичного навчання молодших школярів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу