DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 14 (19) Частина 2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрищенко, Т.-
dc.date.accessioned2018-10-03T12:57:07Z-
dc.date.available2018-10-03T12:57:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГрищенко, Т. Використання минулого досвіду в музично-естетичному вихованні сучасних гімназистів / Т. Грищенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 14 (19), ч. 2. - С. 148-151.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21149-
dc.description.abstractВ статье рассмотрены традиции гимназического музыкально-эстетического воспитания в контексте задач современного образования.ua
dc.description.abstractThe traditions of high school musical aethetic education are exposed in the context of modern education tasks.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectтрадицииua
dc.subjectгимназическое музыкально-эстетическое воспитаниеua
dc.subjectдуховностьua
dc.subjectнравственностьua
dc.subjectпросветительская деятельностьua
dc.subjecttraditionsua
dc.subjecthigh-school educationua
dc.subjectmusical aesthetic educationua
dc.subjecthumanisation processua
dc.subjectmoral education religionsua
dc.subjectmoralityua
dc.subjecteducational activityua
dc.subject.classification37.016:78:17.024.4ua
dc.titleВикористання минулого досвіду в музично-естетичному вихованні сучасних гімназистівua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 14 (19) Частина 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hryshchenko.pdf149.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.