DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 20 (25) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21146
Title: Концептуальні основи навчання музики дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з використанням музикотерапії
Authors: Малашевська, І. А.
Keywords: навчання музики
дошкільники і молодші школярі
саногенно-особистісний підхід
музикотерапія
musical education
pre-school age children and junior pupils
sanogennopersonality approach
musictherapy
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Малашевська, І. А. Концептуальні основи навчання музики дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з використанням музикотерапії / І. А. Малашевська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 126-130.
Abstract: У статті висвітлюються концептуальні основи саногенно-особистісної парадигми музичної освіти дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Її сутність визначається як система ідей, яка сприяє підвищенню продуктивності навчання музиці у системі дошкільної та початкової шкільної освіти на основі актуалізації резервних й адаптивних можливостей дитячого організму засобами музикотерапії. На основі методів теоретичного аналізу психолого-педагогічної та мистецтвознавчої літератури у статті висвітлені основні принципи інноваційної освіти дошкільників і молодших школярів.
The article reveals the methodological aspects of implementation of sanogen personal approach to the educational process of music tea chingto pre schooler sand the junior pupils. Its essence is determined as the system of ideas which help to increasing of productivity of musical training in the pre–school children and junior pupil’s education on the basis of actualization reserve and adaptive possibilities of children’s constitution by musictherapy ways. Based on the methods of theoretical analysis of psychological and pedagogical literature and art іn the article the main principles of innovative education preschool and primary school children.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21146
Appears in Collections:Випуск 20 (25)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Malashevska I. A..pdf204.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.