DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 14 (19) Частина 2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21142
Title: Теоретико-методологічні засади міжкультурно-творчої трансформації українських і китайських співацьких традицій в умовах музично-педагогічного навчання
Authors: Чжао Веньфан
Keywords: теоретико-методологические основы
межкультурно-творческая трансформация
певческие традиции Украины и Китая
theoretical and methodological foundations
intercultural creative transformation
singing traditions of Ukraine and China
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Чжао Веньфан. Теоретико-методологічні засади міжкультурно-творчої трансформації українських і китайських співацьких традицій в умовах музично-педагогічного навчання / Чжао Веньфан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 14 (19), ч. 2. - С. 132-137.
Abstract: В статье освещаются теоретико-методологические основы межкультурно-творческой трансформации лучших певческих традиций двух древних культур Украины и Китая в условиях высшего музыкально-педагогического образования с целью перенесения их в школьную практику обеих стран.
The article osvyaschayutsya theoretical and methodological foundations intercultural creative transformation of the best singing traditions of two ancient cultures of Ukraine and China in terms of higher music teacher education in order to transfer them into classroom practice in both countries.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21142
Appears in Collections:Випуск 14 (19) Частина 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chzhao Venfan.pdf199.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.