DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 20 (25) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21124
Title: Психолого-педагогічна діагностика сформованості художньо-образного сприйняття у майбутнього учителя музики
Authors: Чжан Їфу
Keywords: художньо-образне сприйняття
майбутній учитель музики
музично- слухові уявлення
художньо-педагогічна інтерпретація
artistic and imaginative perception
intending music teacher
musical and auditory conception
artistic and pedagogical interpretation
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Чжан Їфу. Психолого-педагогічна діагностика сформованості художньо-образного сприйняття у майбутнього учителя музики / Чжан Їфу // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 98-104.
Abstract: У статті досліджується проблема розробки та впровадження у процес фахової підготовки майбутніх учителів музики методів психолого-педагогічної діагностики сформованості художньо-образного сприйняття з метою виявлення індивідуально-особистісних характеристик реалізації означеного феномена та визначення засобів педагогічного впливу на розвиток художньої свідомості вчителів-музикантів. Розроблено систему критеріїв сформованості художньо-образного сприйняття: емоційно-перцептивний, когнітивно-операційний та інтерпретаційно-оцінний критерії. Представлено поетапну методику виявлення стану сформованості художньо-образного сприйняття у студентів музично-педагогічних факультетів, яка складається з методів визначення художніх уподобань в галузі музичного мистецтва, контент-аналізу, методики комплексно-порівняльного аналізу, перевірки якості образно-асоціативних уявлень (за Е. Шоеном), методу письмової анотації до музичного твору.
The article deals with the issue of psychological and pedagogical diagnosis of artistic and imaginative perception appropriate for intending music teachers to identify individual differences in the implementation of this phenomenon and to identify means of pedagogical work on the development of artistic consciousness of music teachers. A criteria system of formation of artistic and imaginative perception such as emotional and perceptual, cognitive and operational, interpretative and evaluative has been developed. The article presents the gradual methodology to identify the quality of artistic and imaginative perception of the students at musical-pedagogical faculties, namely: a survey method to determine the artistic preferences in music, content analysis, complex and comparative analysis, the method of checking the quality of the image-associative conception (according to M. Schoen), the method of written annotations
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21124
Appears in Collections:Випуск 20 (25)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chzhan Yifu.pdf211.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.