DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 20 (25) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21116
Title: Формування готовності майбутнього вчителя музики до керівництва вокальним ансамблем
Authors: Ху Манлі
Keywords: методична підготовка
вокальний ансамбль
формувальний експеримент
майбутній вчитель музики
methodical preparation
vocal ensemble
of forming experiment
a future teacher of music
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ху Манлі. Формування готовності майбутнього вчителя музики до керівництва вокальним ансамблем / Ху Манлі // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 94-98.
Abstract: Статтю присвячено питанням підготовки майбутніх учителів музики до керівництва вокальними ансамблями в сучасних умовах фахового навчання у вищому навчальному педагогічному закладі, а також розкриттю змісту вокально-методичного напряму диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музики. Розглянуто особливості змісту формувального експерименту, що відображено в методичній системі, спрямованої на інтеграцію процесу формування вокально-методичних знань і вмінь. Основними завданнями цього етапу було визначено: формування методичної готовності майбутніх учителів музики до керівництва вокальним ансамблем; розробка методичної системи, яка включала ефективні педагогічні методи; планування фахового саморозвитку студентів; спрямування майбутніх учителів музики до творчого самовиявлення. Процесуальні особливості підготовки статтізумовлені добором і застосуванням відповідних методів: вивченню та аналізу дидактичних робіт із проблеми методичної підготовки майбутніх учителів музики до фахової діяльності; теоретичному аналізу та узагальненню ідей щодо розвитку вокального голосу учнів шкільного віку, викладених у сучасних дослідженнях; методу конкретизації методичних матеріалів; методу спостереження за ходом навчальної діяльності студентів музично-педагогічних факультетів.
The article is devoted to the preparation of future music teachers to guide vocal ensembles in modern conditions of professional training in pedagogical higher education institution. The content of vocal and methodical direction of conductor and choral training future music teachers. The features content formative experiment, which is reflected in a methodical system that aims to integrate the process of forming the vocal methodological knowledge and skills. The main tasks of this phase were identified: formation methodology of future music teachers to guide vocal ensemble; development of methodical system that included effective teaching methods; planning professional self-development of students; direction of future music teachers for creative selfexpression. Procedural peculiarities of the article due to selection and use of appropriate methods: the study and analysis of didactic works on problems of methodical preparation of future teachers for professional activities; Theoretical analysis and synthesis of ideas for vocal voice students of school age is contained in the current study; specifying the method of teaching materials; method of monitoring the progress of students learning music and teaching faculties.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21116
Appears in Collections:Випуск 20 (25)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khu Manli.pdf176.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.