DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 20 (25) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21052
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузнецова, О. А.-
dc.date.accessioned2018-09-28T11:19:01Z-
dc.date.available2018-09-28T11:19:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКузнецова, О. А. Використання моніторингу якості освітньої діяльності у підготовці вчителя музичного мистецтва / О. А. Кузнецова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 46-50.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21052-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням ефективного використання моніторингу якості освітньої діяльності у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. Визначено роль моніторингу для розвитку освітньої системи, що вимагає глибокого, аналізу та синтезу сучасної педагогічної реальності, критичного переосмислення накопиченого досвіду. Виокремленні основні компоненти діяльності вчителя музики, що складають фахову професіограму. Основними вимогами до функціонування професіографічного моніторингу якості вищої мистецької освіти визначенно: об`єктивність, валідність, надійність, систематичність, цілісність та комплектність, облік особливостей об`єкта вивчення та умов його проведення, гуманістична спрямованість.ua
dc.description.abstractArticle is devoted to the effective use of monitoring the quality of education in preparing future teachers of music. Ante monitoring for development of the education system, requires a deep understanding, analysis and synthesis of contemporary educational reality, critical reflection on experience. Singling out the basic components of music teachers that make professional profesiohramu. The main requirements for operation professiographic monitoring the quality of higher art education Definition: objectivity, validity, reliability, regularity, integrity and completeness, account features object of study and the terms of the meeting, the humanist orientation.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectвчитель музичного мистецтваua
dc.subjectпрофесіографічний моніторингua
dc.subjectякість освітньої діяльностіua
dc.subjectкритичне переосмислення фахового досвідуua
dc.subjectmusic teacherua
dc.subjectprofessiograficheskoy monitoring the quality of educationua
dc.subjectcritical rethinking of professional experienceua
dc.subject.classification373.3.016:78ua
dc.titleВикористання моніторингу якості освітньої діяльності у підготовці вчителя музичного мистецтваua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 20 (25)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuznetsova O. A..pdf182.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.